بهترین مارک‌های غذاساز ایرانی و خارجی

بهترین مارک‌های غذاساز ایرانی و خارجی

اکثر خریداران غذاسازها وقتی پا به مغازه می‌گذارند می‌خواهند بهترین مارک غذاساز ساخت ایران و خارجی را پیدا کنند و از ما می‌خواهند تا بهترین مارک‌ها و برندها را با تفاوت‌ها و ویژگی‌هایی که دارند برای آن‌ها بیان کنیم تا بتواند دستگاهی را خریداری کنند که از لحاظ کیفیت و دوام بالا تضمین شده باشد، همچنین شناخت بهترین مارک غذاساز کمک خواهد کرد که بتوانید هزینه‌های خود را بهتر مدیریت کنید. در این مطلب می‌خواهیم مارک‌های معروف غذاساز حرفه‌ای را بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین نوع آن‌ها را شناسایی کنیم.

بسیاری از نوعروسان که قصد خرید جهیزیه را دارند، در لیست خرید خود غذاساز را نیز قرار می‌دهند زیرا می‌دانند این نوع دستگاه با توجه به کارایی بالایی که دارد بسیار کاربردی است و جز آن دسته از دستگاه‌هایی که در گوشه کابینت آشپزخانه خاک می‌خورند نیست، بنابراین بیشتر آن‌ها ترجیح می‌دهند تا بهترین مدل‌های غذاساز ایرانی و خارجی را بشناسند تا بتوانند با آگاهی و شناخت کامل یک دستگاه مناسب را انتخاب و خریداری کنند.

بهترین غذاساز ایرانی

برندهای مختلفی از انواع غذاساز ایرانی تولید شده است که از بین آن‌ها می‌توان به غذاساز ساخت ایران پارس خزر اشاره کرد.

غذاساز ایرانی پارس خزر

یک شرکت الکتریکی ترکیه‌ای درسال 1378 با یکی از شرکت‌های زیر مجموعه پارس خزر ادغام شد و برند سایا را تشکیل دادند، این برند برای تولید انواع لوازم برقی خانگی کوچک وارد بازار شد و محصولات خود را باضمانت 24 ماهه پارس خزر به دست مشتریان خود می‌رساند. در پاسخ به این سوال که غذاساز ایرانی چه مارکی خوبه و یا بهترین غذاساز ساخت ایران چیست می‌توان برند پارس خزر در صدر لیست قرار داد.


قطعات یدکی و لوازم جانبی غذاساز ایرانی پارس خزر


غذاساز ایرانی چه مارکی خوبه

غذاساز خارجی چه مارکی خوبه؟

این سوال از جمله سوالاتی است که برای خرید غذاساز و بررسی کارایی غذاساز در ذهن خریداران به وجود می‌آید، که برای پاسخ به آن می‌توان به برندهای بسیار گوناگونی مانند برند فیلیپس، برند کنوود، بوش، فلر و … اشاره کرد که در ادامه شما را با انواع این برندها آشنا خواهیم کرد.

غذاساز فیلیپس ( Philips )

فیلیپس نام یکی از شرکت‌های هلندی است که در سال 1891 در کشور هلند تاسیس شد، این شرکت هلندی در زمینه تجهیزات لوازم برقی دارای فعالیت است و به بیش از 100 کشور جهان محصولات خود را صادر می‌کند.


قطعات یدکی و لوازم جانبی غذاساز فیلیپس ( Philips )


غذاساز بوش ( Bosch )

در پاسخ به سوال غذاساز چه مارکی خوبه، باید برند بوش را نیز حتما معرفی کنیم. بوش یک برند آلمانی است که در سال 1886 در آلمان تاسیس شد. این شرکت بزرگ با بکارگیری طراحان و کارشناسانی خبره و هنرمند توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید کند و به بازار بفرستد، در این بین برند بوش  با شکست‌هایی نیز مواجه شد اما امروزه به یکی از بزرگترین برندها در زمینه تولید لوازم برقی خانگی تبدیل شده است.


قطعات یدکی و لوازم جانبی غذاساز بوش ( Bosch )


غذاساز خارجی چه مارکی خوبه؟

غذاساز کنوود ( kenwood )

کنوود یکبرند ژاپنی است که به عنوان یک شرکت الکترونیکی از آن یاد می‌شود. این برند ژاپنی فعالیت خود را از سال 1936 فعالیت خود را آغاز کرد و در بیش از 44 کشور دنیا نمایندگی داردو محصولات خود را به این کشورها صادر می‌کند. کنوود بهترین مدل غذاسازها را به بازار عرضه می‌کند و بهترین غذاساز حرفه‌ای را تولید می‌کند.

غذاساز مولینکس ( Moulinex )

از دیگر بهترین مارک‌های غذاساز برند مولینکس را می‌توان نام برد، مولینکس یکی از برندهای فرانسوی است که در سال 1937 شروع به فعالیت کرده است، برخی از دستگاه‌هایی که برند مولینکس به بازار عرضه کرده است می‌توان به چرخ گوشت، آبمیوه گیری، اتو بخار، غذاساز، خرد کن و … اشاره نمود. بسیاری از خریداران بعد از غذاساز ایرانی در مورد غذاساز فرانسوی مولینکس نیز سوال می‌پرسند.


قطعات یدکی و لوازم جانبی غذاساز مولینکس ( Moulinex )


غذاساز فلر (Feller)

در پاسخ به سوال غذاساز چه مارکی خوبه باید حتما برند فلر را نیز نام ببریم. یکی از معروف‌ترین برندهای لوازم خانگی برند فلر است که در سال 1994 در کشور آلمان شروع فعالیت کرد و یکی از بهترین غذاسازهای حرفه‌ای را تولید می‌کند. فلر در تولید انواع لوازم برقی آشپزخانه فعالیت دارد. با توجه به تنوع بالایی که محصولات  برند فلر دارد می‌توان به مشتری این اطمینان را داد که هر محصولی که نیاز دارد را به راحتی از برند فلر پیدا کند.


قطعات یدکی و لوازم جانبی غذاساز فلر (Feller)


غذاساز بایترون (Bitron)

بایترون نام یکشرکت موفق بین‌المللی می‌باشد که در سال 1955 میلادی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی شروع به فعالیت کرد، یکی از بهترین برندهای غذاساز می‌توان برند بایترون را نام برد که در ایران برخی آن را با نام بیترون می‌شناسند.


قطعات یدکی و لوازم جانبی غذاساز بایترون (Bitron)


غذا ساز براون (Braun)

یکی دیگر از شرکت‌های الکترونیکی معروف آلمانی براون است که در سال 1921 شروع به فعالیت کرده است. این برند در واقع زیر مجموعه شرکت پروکتر اند گمبل می‌باشد که بهترین مدل‌های غذاساز رابه بازار وارد کرده است. در پاسخ به سوال غذاساز چه مارکی خوبه؟ حتما باید برند براون را نام برد.

بهترین مارک‌های غذاساز ایرانی و خارجی

غذاساز آرزوم

برند آرزوم فعالیت خود را درسال 1953 آغاز کرده است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مشغول است، این برند با تکیه بر اصول و مقررات خود و پایبندی به این امور توانسته است انواع لوازم خانگی را به بازار وارد کند. بعد از معرفی غذاساز پارس خزر که ساخت ایران است، از بهترین غذاسازهای حرفه‌ای ساخت ترکیه می‌توان همین برند آرزوم را نام برد.


قطعات یدکی و لوازم جانبی غذاساز آرزوم


غذاساز هاردستون

برند هاردستون در سال 2001 تاسیس شده است، این برند انواع لوازم خانگی کوچک برقی راتحت ضمانت لیسانس انگلستان به بازار عرضه می‌کند. برند هاردستون با آن که سابقه چندان طولانی ندارد اما توانسته است در تولید محصولات با کیفیت بسیار عالی عمل کند.

active
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *