خرید قطعات پلاستیکی کولر آبی

خرید قطعات یدکی کولر آبی

کولرهای آبی نیز مانند سایر وسایل الکترونیکی از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است. قطعات کولر آبی شامل مواردی مانند موتور کولر، دینام کولر، پمپ آب، تسمه، پوشال، شناور و قسمت بدنه می‌باشد. هر یک از این قطعات در کولر آبی ‎کارایی خاص خود را دارد. در این صفحه می‌توانید درمورد لوازم پلاستیکی کولر آبی و انواع آن‌ها اطلاعات مفیدی به‌دست آورید.

لوازم کولر آبی

کولر آبی یکی از انواع کولرهای محبوب و مورد استفاده در جوامع ما می‌باشد که نسبت به سایر کولرها مزایای زیادی به همراه دارد و همین موضوع باعث شده است که نسبت به سایر کولرها محبوبیت بیشتری داشته باشد  و باعث شده است استفاده از این کولر بسیار افزایش پیدا کند. منبع تامین انرژی این نوع کولر آب و برق است. به دلیل اینکه دسترسی به آب و برق در بسیاری از مکان‌ها میسر است بنابراین شاهد رشد روزافزون استفاده از این کولرها هستیم. لوازم کولر آبی شامل قطعاتی مانند پمپ، موتور کولر، پوشال‌ها و … می‌باشد که قیمت آن‌ها  نسبت به وسایل سایر کولرها بسیار مناسب می‌باشد و از هزینه بسیار مناسبی نیز برخوردارند. شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار مناسب و کم، لوازم مورد نیاز کولر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری و از آن‌ها استفاده کنید. این لوازم با استفاده از ابزار و تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده‌اند، بنابراین کیفیت بسیار بالایی دارند و خیلی کم نیاز به تعمیر دارند.

همین عوامل است که باعث محبوبیت کولر آبی نسبت به دیگر کولرها شده است. لوازم کولر آبی با نام‌ها و برندهای مختلفی تولید شده و وارد بازار می‌شوند تا مورد استفاده افراد قرار گیرند. همین موضوع نیز عامل تفاوت قیمت این لوازم شده است. کیفیت قطعات کولر آبی نیز یکسان نیست و بسته به برند سازنده آن کم و یا زیاد می‌شود. بنابراین به هنگام خرید کولرهای آبی باید نهایت دقت و توجه خود را به کار بگیرید تا یک وسیله کاربردی و با کیفیت را خریداری نمایید.


لیست قیمت قطعات کولر

 


لوازم کولر آبی

قطعات پلاستیکی کولر آبی

همان‌طور که از نام این قطعات پیداست، قطعات پلاستیکی کولر شامل لوازمی کوچک و تولید شده از پلاستیک می‌باشند که دارای قیمت ارزانی نیز هستند. شرکت تولید کننده این مدل از قطعات معمولا معتبر می‌باشد. بسیاری از مردم این عقیده را دارند که انواع مدل کولرهای آبی، به دلیل اینکه مصرف کم و بهینه‌ای دارند، نسبت به دیگر نمونه‌های کولر مانند کولرهای اسپیلت محبوبیت بیشتری دارند.
اما برای اینکه بهتری بتوانید کولرهای آبی را نصب و راه‌اندازی کنید، به یکسری قطعات مختلف نیاز خواهید داشت که اغلب از جنس مواد پلاستیکی مرغوب هستند. قطعات پلاستیکی کولر دارای دامنه نسبتا گسترده‌ای هستند که در ادامه به آن‌ها  اشاره می‌کنیم. این قطعات به راحتی چفت و قالب جایی می‌شوند که برای آن ساخته شده‌اند. قطعات پلاستیکی کولر آبی به دلیل وزن سبکی خود باعث بهبود عملکرد کلی کولر خواهند شد. تولیدکننده قطعات مورد نیاز کولر آبی، معتقد است که برای اینکه بتوان مصرف انرژی را در کولر آبی کاهش داد، بهتر است که از نمونه‌های پلاستیکی قطعات در این زمینه استفاده کرد.
برخی از قطعات پلاستیکی کولر دارای نقش بسیار مهمی در تنظیم و کارکرد بهتر کولر هستند. برای مثال شناور یا شوره‌گیر؛ که با کمک این دو دستگاه که در ظاهر کوچک هستند، می‌توان از ایجاد شوره و جلبک در دستگاه جلوگیری کرد و باعث روان‌تر شدن گردش آب در فضای داخلی کولر شد.


شوره گیر کولر آبی معجزه گر

خرید شناور تمام برنجی کولر آبی


قطعات پلاستیکی کولر آبی شامل نمونه‌های زیر می‌باشد که دارای کارایی مخصوص به خود هستند:

  • شیلنگ کولر
  • پایه و صافی پمپ آب
  • شناور و شوره‌گیر کولر
  • حد فاصل
  • واشر چرمی
  • ناودانی

ناودانی پلاستیکی کولر آبی آبسال مدل 4000 – 7000

ناودانی پلاستیکی کولر آبی مدل آبسال 3000-3500

ناودانی پلاستیکی کولر آبی آبسال مدل 2800


قطعات پلاستیکی کولر آبی

فروش قطعات کولر آبی

خرید قطعات کولر آبی که از جنس درجه یک و با کیفیت تولید شده باشند را می‌توان از طریق سایت و فروشگاه مجازی قائم یدک با قیمتی ارزان‌تر انجام داد. برخی از قابلیت‌های اصلی قطعات عرضه شده توسط قائم یدک عبارتند از:

  • بهبود عملکرد کلی کولر
  • کمک به تهویه مطبوع و ایجاد هوای خنک
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به فضای داخلی
  • استفاده و نصب راحت و مطمئن

لوازم کولر آبی نسبت به سایر کولرها، قیمت مناسب‌تری دارند که شما می‌توانید با صرف هزینه‌ کمتری به خرید این لوازم بپردازید.


حد فاصل شفت کولر 3500 پلاستیکی


خریدار قطعات داخل کولر آبی

خریدار قطعات داخل کولر آبی، افرادی هستند که با این دستگاه یا در منزل یا محل کار دارای ارتباط هستند. اولین چیزی که توجه خریداران این قطعات را جلب می‌کند، قیمت می‌باشد که با در نظر گرفتن عوامل زیر انجام می‌گیرد:

  • نوع کاربرد قطعات
  • این که به بدنه و موتور کولر آسیبی را وارد نسازند.
  • دارای جنسی مقاوم و محکم باشند.
  • قابلیت شستشو را نیز داشته باشند.

عامل دیگر که خریداران این قطعات به آن توجه می‌کنند جنس و کیفیت محصول است. قطعات داخل کولر آبی به‌طور عمده از جنس پلاستیک فشرده و مرغوب تولید می‌شوند که تا مدت ها می توان از آن بهره برد، اما بهتر است که حداقل سالی یک بار تعویض شوند.


کاور کولر آبی کویر


فروشگاه اینترنتی لوازم کولر آبی

فروشگاه اینترنتی لوازم کولر آبی

مرکز فروش قطعات کولر آبی در کجاست؟ مرکز فروش و پخش قطعات کولر آبی قائم یدک مفتخر است که انواع قطعات کولر آبی را به‌صورت عمده و یا جزئی در اختیار خریداران و فروشندگان در سراسر ایران قرار دهد و سفارشات را به سراسر ایران ارسال کند.

در تمامی شهرهای کشور ما به‌خصوص در مراکز استان، مراکز فروش قطعات کولر آبی وجود دارد اما نکته مهمی که وجود دارد این است که مراکز فروشی را پیدا کرد که قطعات با کیفیت را عرضه می‌کنند. مرکز پخش قطعات کولر آبی و لوازم برقی قائم یدک دارای این خصوصیات می‌باشد. خریداران محترم برای خرید لوازم کولر آبی مورد نیاز خود از قائم یدک می‌توانند از دو طریق حضوری یا اینترنتی اقدام کنند.

پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *