راهنمای خرید پاکت جاروبرقی

راهنمای خرید پاکت جاروبرقی

با توجه به اینکه برندهای جاروبرقی بسیار گسترده هستند، صدها مدل پاکت جاروبرقی (پاکت جاروبرقی) مختلف نیز با توجه به انواع جاروبرقی تولید و به بازار عرضه می‌شود. پاکت‌های تولید شده دارای انواع مختلفی هستند که شما باید باتوجه به ویژگی هر یک از این پاکت‌ها بهترین پاکت جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی که برای سلامتی شما مضر نباشد را انتخاب و خریداری کنید. در این مقاله می‌خواهیم راهنمای انتخاب و خرید پاکت جاروبرقی را نقد و بررسی کنیم.

قیمت انواع پاکت جارو برقی

معرفی انواع پاکت جاروبرقی

یکی از مسائلی که با شناخت آن می‌توانید خرید بهتری داشته باشید، شناخت انواع کیسه جاروبرقی  است. به‌طور کلی پاکت‌های جاروبرقی به دو دسته دائمی و یکبار مصرف تقسیم می‌شوند. در مورد پاکت‌های دائمی جاروبرقی شاهد رضایت مردم نیستیم و این به دلیل این است که بعد از اینکه چند بار جارو کشیدن و با پر شدن پاکت، باید تخلیه شوند. فرآیند تخلیه پاکت نیز کار راحتی نیست. از طرف دیگر این نوع پاکت‌ها در طول زمان باعث می‌شوند قدرت مکش جاروبرقی کاهش پیدا کند.

اما در مورد پاکت جاروبرقی یکبار مصرف باید گفت که روز به روز تولید محصولات جدیدتر و علمی‌تری به این دسته اضافه می‌شود. در تولیدات جدید این نوع پاکت‌ها شاهد فضاهای بیشتر برای پاکت‌ها هستیم. علاوه بر این، این محصولات جنس بسیار بهتری  دارند و تمامی آن‌ها بخشی به‌نام فیلتراسیون دارند. فیلتراسیون در واقع وظیفه فیلترسازی کثیفی را دارد. در ادامه انواع پاکت از نظر نوع فیلتر را بررسی می‌کنیم.

پاکت هپا

کلمه هپا مخفف ذرات هوا با راندمان بالا است. این مدل از پاکت‌ها، دارای این قابلیت هستند که ذرات ریز هوا را نیز به دام خود می‌اندازند. این پاکت  قدرت قابل توجهی دارد و همین موضوع باعث شده است که بسیار محبوب شود. استفاده از این نوع پاکت برای افرادی که به آلرژی دچارند یک امر ضروری است زیرا این پاکت قادر است تمامی ذرات ریز مانند شوره سر، گرد و غبار و … را جمع آوری کند.

پاکت جاروبرقی تیپ p

پاکت جاروبرقی سری p از پاکت‌های پر کاربرد است زیرا این مدل پاکت در بیشتر جاروبرقی‌ها وجود دارند و انواع بسیار زیادی نیز دارند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل از پاکت جاروبرقی می‌توان به فضای بزرگ آن، ضد آلرژی بودن، وجود ۵ لایه در ساختار آن، توانایی جذب گرد و غبار و مقاومت  بالا در برابر پارگی اشاره کرد. از این پاکت‌ها معمولا برای مدت زمان دو هفته می‌توان استفاده کرد.

پاکت‌ جاروبرقی تیپ g

این مدل از پاکت جاروبرقی اصل است. به عبارت دیگر منظور از پاکت تیپ g، پاکت اصل است که در نحوه کارکرد جاروبرقی نیزبسیار موثر است. استفاده از پاکت اصل برای جاروبرقی باعث می‌شود طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند. جدا از این موضوع با کمک پاکت g شاهد تمیزی بسیار بهتری خواهید بود.

نکات مهم برای خرید پاکت جاروبرقی

برای خرید پاکت جاروبرقی باید به مواردی دقت کنید که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم. انتخاب در بین تنوع بالای پاکت‌های جاروبرقی که در بازار وجود دارد، باعث ایجاد سردرگمی می‌شود؛ اما برای خرید پاکت جاروبرقی مناسب، بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • کیسه های یکبار مصرف جاروبرقی در انواع مختلف تعداد لایه تولید شده و در بازار وجود دارند ( مثلا یک لایه، دو لایه و سه لایه). علاوه بر این کیسه‌های دائم جاروبرقی نیز دارای انواع لایه‌ها هستند که تعداد لایه‌های این نوع کیسه حتی پنج لایه و یا بیشتر نیز تولید می‌شود. پس می‌توان گفت یکی از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که حتما از فروشنده لایه‌های کیسه را بپرسید یا روی بسته‌بندی پاکت را مطالعه کنید. کیسه‌هایی که بیشتر از سه لایه دارند مقاوم‌تر و بهتر می‌باشند و طول عمر موتور دستگاه را بالا می‌برند زیرا از نفوذ گرد و غبار به موتور جارو برقی جلوگیری می‌کند.
  • برخی از تولید کنندگان، انواع کیسه‌های جاروبرقی را با استفاده از تکنولوژی در مدل آنتی باکتریال ساخته‌اند و برای افرادی که حساسیت‌های خاصی دارند، بسیار مناسب است.
  • برای خرید باید به مدل و ابعاد کیسه جاروبرقی دقت کنید که متناسب با مدل دستگاه جاروبرقی شما باشد، بنابراین باید حتما مدل جاروبرقی خود را به فروشنده بگویید.
  • شاید شما نیز می‌دانید که وقتی کیسه جاروبرقی پر می‌شود و یا از لایه نازک ساخته شده ‌است، گرد و غبار در محفظه پراکنده می‌شود که این امر باعث کاهش قدرت موتور جاروبرقی خواهد شد. کاهش قدرت موتور، کاهش قدرت مکش آشغال و گرد و غبار را در پی دارد و در نهایت باعث سوختگی جاروبرقی خواهد شد. علاوه بر این وقتی از جارو برقی استفاده می‌شود، ذرات گرد و غبار را از روی سطح در هوا پراکنده می‌کند، زیرا دارای قدرت جذب ضعیفی هستند. پس به این موارد دقت کنید تا بهترین نوع پاکت جاروبرقی را انتخاب کنید.

برای خرید پاکت جارو برقی و قطعاتی مانند کوبل ، زانویی ، جاپاکتی ، کلیدها ، گوشه گیر ، چرخ ها ، کابل برق ، لوله رابط ، خرطومی و ….. قطعات کامل بدنه و بدنه کامل جاروبرقی می‌توانید از طریق سایت ما اقدام کنید. قائم یدک در زمینه فروش پاکت جاروبرقی و تمامی قطعات جاروبرقی فعالیت دارد و می‌توانید تمامی قطعات مورد نیاز خود را از ما تهیه نمایید.

active
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *