لوله خرطومی جاروبرقی + خرید

لوله خرطومی جاروبرقی + خرید

جاروبرقی یکی از ضروری‌ترین و پراستفاده‌ترین لوازم برقی هر خانه می‌باشد. داشتن یک میز کامل و جذب گرد و خاک وابسته به قدرت مکش دستگاه شما است. شاید گاهی اوقات فکر کنید که دستگاه شما دچار افت مکش شده است. از  جمله مهم‌ترین دلایل کاهش یا افت مکش جاروبرقی، سوراخ بودن لوله خرطومی دستگاه می‌باشد. اگر لوله خرطومی سوراخ یا پاه شود، چاره‌ای جز تعویض آن وجود ندارد. در این شرایط اگر لوله خرطومی جاروبرقی تعویض نشود، عملکرد دستگاه شما بسیار ضعیف شده و حتی ممکن است این امر باعث آسیب رسیدن به موتور و یا خرابی سایر قطعات دستگاه گردد.

یک نکته مهم که وجود دارد و باید به آن توجه ویژه داشته باشید، این است که اگر به تعویض لوله خرطومی نیاز داشته باشید، حتما لوله خرطومی اصل و اورجینال تهیه کنید. همچنین باید لوله خرطومی مناسب با مدل جاروبرقی خود را انتخاب نمایید.

قیمت انواع شیلنگ خرطومی جاروبرقی

 

کاربرد لوله خرطومی جاروبرقی

لوله خرطومی جاروبرقی بخش مهمی از دستگاه است که از طریق آن، گرد و خاک و آشغال‌های مکیده شده به داخل دستگاه را از طریق این لوله به پاکت جاروبرقی انتقال می‌دهد. اگر این لوله خراب شود باعث عدم کارکرد صحیح دستگاه خواهد شد. لوله خرطومی از یک طرف از طریق کوپل به دهانه ورودی جاروبرقی وارد شده تا کاملا به بدنه دستگاه متصل گردد و از  طرف دیگر از طریق یک زانویی به لوله تلسکوپی دستگاه وصل می‌شود.

شیلنگ خرطومی جاروبرقی دارای قابلیت جدا شدن است و اگر خراب شود به راحتی می‌توان آن را عوض کرد. تعویض این لوله‌ها بسیار آسان بوده و با یک تکنیک ساده به آسانی قابل جدا شدن است تا یک لوله خرطومی نو را جایگزین لوله خرطومی آسیب دیده کرد. علاوه بر این بیشتر اوقات به دلیل جابه‌جایی یا کمبود فضا در منزل، می‌خواهید لوله خرطومی را جدا کنید و آن را در کمد یا مکانی دیگر نگهداری کنید تا فضای اشغالی دستگاه کم‌تر شود و لوله نیز دچار آسیب نشود. این کار نیز به آسانی قابل انجام است.

جنس لوله خرطومی جاروبرقی

لوله خرطومی از جنس پلاستیک منعطف است، اما برخی لوله خرطومی‌ها، یک پوشش پارچه‌ای روی لوله پلاستیکی خود دارند. این مدل لوله خرطومی‌ بیشتر در جاروبرقی‌های مدل جدیدتر برند بوش تولید می‌شوند.

خرطومی جاروبرقی , ممکن است با جارو کشیدن شیشه یا اجسام تیز، بریده و سوراخ شود. علاوه بر این‌ها با تا خوردن‌های زیاد و یا ضربه نیز دچار پارگی می‌شود. اگر هر گونه آسیب دیدگی و پارگی در لوله خرطومی وجود داشته باشد، مکش دستگاه کم شده و در طولانی مدت نیز باعث خرابی و سوختگی موتور دستگاه می‌شود.

فروش لوله خرطومی جاروبرقی در تمام برندها

در مجموعه قائم یدک تمامی قطعات و لوازم یدکی جاروبرقی و خرطومی کامل جاروبرقی , در برند های مختلف مانند برند سامسونگ، آاگ، بوش، ال جی، دوو، کنوود، فیلیپس، بکو، هیتاچی، پاناسونیک، زیمنس، فلر، پارس خزر، اسنوا، ساینا، زیرووات، کوپکس، فکر، آ ا گ سی، ایمل، سپاهان جارو، بنس، تولیپس، جنرال فیت، سام، ناسا، پاکشوما، نانیوا، سان لوکس، کالوات، سانی، کوپکس، والنوت، شروین، امرسان، مایدیا، سان لند، دومنا، کرال، شهاب، سایا، لوپز، ویداس، پاکتین، بنس، کالوات، کندی، تامسون، انجنرال، هیوندای، تکنو، اوژن، تیوا، سیماران، مستر، پلار، متئو، صنام، بیم، روسو، مارشال، آی سن، اینترنشنال، کرال، آرزوم، کرشر، بیشل، هاردستون، برتینو، ویو، کاخلر، رنکارد، لایف و… به فروش می‌رسد.

قیمت قطعات یدکی جاروبرقی

نکات مهم هنگام خرید لوله خرطومی جاروبرقی

  • انتخاب خرطومی جاروبرقی متناسب با مارک و قدرت دستگاه: یکی از نکات بسیار مهم که به هنگام خرید لوله خرطومی باید به آن توجه کنید این است که حتما یک لوله خرطومی که با مدل دستگاهتان یکی است را خریداری کنید. همچنین باید ابعاد لوله خرطومی را در نظر بگیرید که با قطر دهانه مکش دستگاه یکسان باشد. سعی کنید لوله‌ای را تهیه کنید که با توان موتور دستگاهتان متناسب  باشد. اگر این موارد را رعایت نکنید، دستگاه شما عملکرد مطلوبی نخواهد داشت و می‌تواند باعث آسیب و فشار آمدن به موتور دستگاه شود.
  • انتخاب طول مناسب لوله: یکی دیگر از نکات این است که به طول لوله خرطومی دستگاه توجه داشته باشید. اگر طول لوله کم و یا زیاد باشد، ممکن است برایتان دردسرساز شود. اگر طول لوله کم باشد، باعث می‌شود در جاروکردن مشکل ایجاد شود و باعث خم شدن افراد گردد و در نهایت نیز باعث پارگی آن می‌شود. زیاد بودن طول آن نیز، باعث کاهش قدرت مکش و افت فشار است. بنابراین لازم است به ابعاد و طول لوله توجه ویژه داشته باشید.
  • جنس با کیفیت و اورجینال: برای خرید لوله خرطومی توجه داشته باشید که حتما جنس مرغوب و با کیفیتی را انتخاب کنید. زیرا اگرلوله خرطومی را خریداری کنید که نامرغوب و تقلبی باشد، در کوتاه مدت دچار پارگی خواهد شد و  بنابراین مجبور می‌شوید که این قطعه را دوباره خریداری کنید که باعث هدر رفتن پول شما می‌شود. در نتیجه لازم است که یک لوله خرطومی استاندارد، اصل و متناسب با مشخصات دستگاه خودتان را خریداری کنید. این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد.

قیمت خرطومی جاروبرقی

قیمت لوله خرطومی جاروبرقی به مدل دستگاهتان بستگی دارد. در نتیجه این قطعه نرخ ثابتی ندارد، اما می‌توان گفت که حداقل قیمت لوله خرطومی جاروبرقی ۵۰ هزارتومان است. اما شما مشتریان عزیز برای اینکه از قیمت دقیق اطلاع پیدا کنید و درمورد انتخاب این لوله راهنمایی و مشاوره دریافت کنید، با شماره تلفن‌های درج شده ما در این صفحه تماس بگیرید.

active
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *