پاکت جاروبرقی دائمی استفاده کنیم یا یکبار مصرف ؟

پاکت جاروبرقی دائمی استفاده کنیم یا یکبار مصرف ؟

پاکت جاروبرقی دائمی استفاده کنیم یا یکبار مصرف ؟ جاروبرقی کیسه‌ای در حین تمیز کردن، زباله‌ها را  در کیسه‌های خاک که درون آن‌ها تعبیه شده‌اند، ذخیره می‌کنند. وقتی جاروبرقی خریداری می‌کنید، کیسه جاروبرقی اصل به همراه دستگاه تحویل داده می‌شود، اما بعد از مدتی باید کیسه جدید خریداری نمود. برای خرید کیسه جاروبرقی لازم است نکات زیادی را در نظر گرفت، اما اولین نکته این است که کیسه جاروبرقی عمومی یا اصلی خریداری کنیم؟ شاید هیچکسی فکر نکند که این یک مسئله است. برای پاسخ دادن به این سوال، اید مواردی در مورد کیسه‌های جاروبرقی یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد را بررسی کنیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت کیسه و پاکت جاروبرقی

کیسه دائمی جاروبرقی یا پاکت جاروبرقی یکبار مصرف

جارو برقی‌ها دارای دو دسته پاکت‌دار و بدون پاکت هستند. در جارو برقی پاکت‌دار می‌توان از دو نوع کیسه جاروبرقی دائمی و یا پاکت جاروبرقی پلیمری و کاغذی که یکبار مصرف هستند استفاده کرد. کیسه جاروبرقی‌ که از نوع دائمی است را بعد از هر بار پر شدن باید شستشو داد، همچنین خارج کردن زباله‌ها و گرد خاک ازکیسه و انتقال آن‌ها کار دشوار و سختی است که در دراز مدت باعث می‌شود به ریه‌ها آسیب وارد شود زیرا هر بار که کیسه دائمی جاروبرقی را می‌خواهیم تخلیه کنیم مقداری از گرد خاک را تنفس می‌کنیم.

نوع دیگر کیسه جاروبرقی، پاکت کاغذی جاروبرقی و یا پلیمری می‌باشد که بعد از پر شدن می‌توان آن را به راحتی از جاروبرقی خارج کرد و پاکت جاروبرقی بعدی را جایگزین آن کرد. استفاده از این کیسه‌ها باعث کاهش  آلودگی محیط می‌شوند، زیرا بعد از اینکه پاکت از جاروبرقی خارج شد دیگر نیازی به انتقال محتوای داخل آن به ظرف دیگر نیست بلکه پاکت را کامل و بدون هیچگونه تماس دست با گرد خاک دور انداخت.

اما شاید برایتان سوال به وجود آید که پاکت جاروبرقی خود را از کجا خریداریداری کنیم که جواب این سوال ساده است. می‌توانید انواع پاکت جارو برقی را در سایت قائم یدک به‌صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید.

 

قیمت قطعات جاروبرقی

 پاکت جارو برقی  یکبار مصرفچه مزایایی برای محیط اطرافمان دارد؟

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از پاکت جاروبرقی یکبار مصرف این است که از ورود ذرات معلق گرد و غبار به داخل جاروبرقی جلوگیری می‌کند. پاکت‌های یکبار مصرف جاروبرقی که 5 لایه هستند باعث جلوگیری از عبور ذرات معلق، گرد و غبار و دیگر آلودگی‌ها از پاکت جاروبرقی می‌شوند. این ذرات که باعث ایجاد بیماری و حساسیت‌های گوناگون می‌شوند نمی‌توانند در منزل به گردش درآیند و محیطی مناسب برای شما و فرزندانتان به وجود می‌آورد.

یکی دیگر از نکات، استفاده از سیستم پیشرفته در لمینت لبه‌های پاکت جاروبرقی است که باعث می‌شود فشار کمتری به موتور جاروبرقی وارد شود درنتیجه طول عمر جاروبرقی نیز افزایش یابد. متأسفانه به دلیل اینکه در تعداد زیادی از پاکت‌های کاغذی و دائمی لمینت مناسب استفاده نشده است، صدمات فراوانی به جاروبرقی‌ها وارد می‌شود.

این نکته را به‌خاطر داشته باشید که وقتی سه چهارم از کیسه در حین استفاده از جاروبرقی پر شد باید آن را عوض کنید. این کار سبب می‌شود که جاروبرقی در هنگام مکش گرد و غبار  عملکرد بهتری داشته باشد. هرچند در برخی مدل‌های جاروبرقی چراغ نشانگر پر شدن کیسه وجود دارد که نشان می‌دهد تا پر شدن کیسه چه قدر زمان دارید.

اگر لازم به خرید جاروبرقی هستید و هزینه تعویض کیسه جاروبرقی برای هرچند وقت یکبار برایتان اهمیت ندارد، مدل‌های کیسه‌دار بهترین انتخاب هستند. اما دغدغه اکثر افراد، خرید پاکت جاروبرقی مناسب است که این مشکل با کمک فروشگاه اینترنتی قائم یدک حل شده است. شما در فروشگاه قائم یدک به آسانی می‌توانید پاکت جاروبرقی  که برای سایز و مدل دستگاهتان مناسب باشد  را خریداری کنید.

 

تفاوت پاکت یکبارمصرف جاروبرقی با دائمی

پاکت یکبار مصرف جاروبرقی , وقتی با خاک و آشغال پر می‌شوند، دور ریخته می‌شوند و یک کیسه جدید و تمیز به جای آن در جارو قرار می‌گیرد. اما کیسه جارو دائمی دارای قابلیت استفاده مجدد است و بعد از  پر شدن خالی شده و دوباره استفاده می‌شوند تا دوباره پر شوند. این چرخه تا وقتی کیسه قابل استفاده مجدد دچار آسیب شود ادامه پیدا می‌کند.

باید گفت که کیسه‌های دائمی که قابل استفاده مجدد هستند، با در نظر گرفتن کیفیت ساخته می‌شوند و گران‌تر از پاکت یکبار مصرف جاروبرقی هستند، اما تخلیه کیسه‌های قابل استفاده مجدد کار سختی است. از طرف دیگر، کیسه‌ های یکبار مصرف دور ریخته می‌‌شوند و با یک کیسه جدید جایگزین می‌شوند. اگر یک فضای وسیعی دارید که مرتبا باید جاروبرقی کشیده شود، خرید پاکت یکبار مصرف می‌تواند بسیار پرهزینه باشد.

زمان تعویض پاکت جاروبرقی

بسیار مهم است که به هنگام پر شدن پاکت جاروبرقی , آن را به سرعت تعویض کنید زیرا اگر تعویض پاکت به موقع انجام نشود، به موتور جاروبرقی فشار وارد می‌شود. زمان پر شدن پاکت جارو برقی به میزان استفاده روزانه بستگی دارد، یعنی هر چه از جاروبرقی به تعداد دفعات بیشتری استفاده کنید و فضای بیشتری را تمیز کنید، کیسه زودتر پر می‌شود. همیشه قبل از اینکه پاکت جارو برقی به‌طور کامل پر شود، برای خرید پاکت جدید و تعویض آن اقدام کنید. وقتی پاکت پر شود، فشار مکش جاروبرقی کمتر می‌شود و این مورد نیز یکی از نشانه‌های پر شدن پاکت جاروبرقی است.

خرید پاکت جاروبرقی به‌صورت اینترنتی

خرید اینترنتی کیسه جاروبرقی باعث می‌شود، به آسانی بتوانید خرید خود را از فروشگاه مورد نظر انجام دهید، در این نوع خرید محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. قائم یدک  با هدف تجربه خرید راحت‌تر توسط مشتریان خود، بستر فروش اینترنتی را فراهم کرده است تا افراد از سراسر کشور بتوانند خرید خود را انجام دهند.

active
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *