حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

0

سبد خرید شما خالی است.

روند مرجوعي كالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‌های فروشگاه قائم یدک بوده است، در این راستا سعی میکنیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

تا چه زمانی می‌توان برای مرجوع کردن مرسوله اقدام کرد

در صورتیکه کالای خریداری شده از سایت، بدون اینکه پلمپ محصول را باز کنید مشکل مشخصی دارد از باز کردن آن اجتناب کنید اما اگر جهت دیدن مشکل نیاز به باز کردن پلمپ محصول هست بعد از مشاهده مشکل نباید از محصول استفاده کنید. اگر هیچ گونه ایراد ظاهری مشخص نبود و نیاز به تست و با استفاده از محصول مشکل نمایان می شود با رعایت استاندارد استفاده از محصول فقط یکبار محصول را تست کنید و در صورت وجود مشکل شما می توانید از ضمانت 7 روز بازگشت استفاده نمایید اما باید دقت نمایید که حتما بعد از 24 ساعت از دریافت کالا به کارشناسان قائم یدک اطلاع رسانی نمایید.

مرسوله قابل بازگشت است اگر:

  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد
  • اگر کالای خریداری شده، ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
  • اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

هزینه پست مرجوعی محصول

اگر ایراد و مغایرت فنی یا فیزیکی و یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش قائم یدک برسد، هزینه مرجوعی بر عهده قائم یدک می‌باشد. فروشگاه قائم یدک هزینه پست مرجوعی را به شماره حساب خریدار واریز می‌کند.

در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان قائم یدک تایید نگردد، هزینه کالا بر عهده مشتری می باشد.

هزینه محصول مرجوعی شده

اگر مشکل محصول مرجوع شده توسط کارشناس قائم یدک تایید شود، مشتری می‌تواند:

الف: درخواست قطعه سالم کند، که در صورت موجودی داشتن محصول قائم یدک بدون دریافت هزینه ای(پست،هزینه محصول) محصول را برای خریدار ارسال می‌کند.

ب: درخواست دریافت وجه کند، در این صورت فروشگاه قائم یدک هزینه خرید محصول و هزینه پست را به حساب شخص خریدار واریز می‌کند.

مراحل مرجوع نمودن کالا

  • ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی قائم یدک 09360701021
  • بررسی درخواست توسط کارشناسان قائم یدک
  • ارسال محصول مرجوعی از مشتری توسط اداره پست به آدرس فروشگاه قائم یدک
  • بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان قائم یدک به وضعیت کالای مرجوع شده
  • در صورت تایید مرجوعی، وجه به شماره حساب اسم خریدار باز گردانده می شود