حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

0

سبد خرید شما خالی است.

آموزش تصویری ثبت سفارش اینترنتی قائم یدک

چگونگی ثبت سفارش کالا

شما میتوانید محصول مورد نظر خود را از طریق جستجو در سایت و یا از طریق منوی دسته بندی سایت پیدا کنید. بعد از اینکه کالای مورد نظر خود را در سایت قائم یدک انتخاب نمودید باید روی قسمت افزودن به سبد خرید کلیک کنید. سبد خرید تمامی خریدهای شما را به صورت یک لیست جمع آوری می نماید. در پایان می‌توانید لیست خرید در سبد خود را بررسی کنید تا از صحت محصولات انتخاب شده اطمینان پیدا کنید. بعد از آن روی قسمت ادامه جهت تسویه حساب کلیک کنید تا وارد قسمت ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه شوید و با پر کردن موارد خواسته شده در انتها ثبت سفارش را بزنید تا خرید شما پس از بسته بندی به اداره پست تحویل داده شود.

گام به گام مراحل ثبت سفارش تصویری کالا از قائم یدک

با تلفن همراه یا لپ تاپ به شبکه اینترنتی متصل شوید. سپس به سایت قائم یدک وارد و محصول مورد نظر خود را طبق مراحل زیر خریداری کنید.

خرید با لپ تاپ و کامپیوتر

مرحله اول: جستجوی محصول در سایت

برای پیدا کردن محصول مورد نظر در سایت قائم یدک دو روش وجود دارد
  1. جستجو در خود سایت
  2. جستجو در منوی محصولات

جستجو در خود سایت:

در منوی بالای سایت حالت کشوی سفید رنگی با یک ذره بین وجود دارد. محصول مورد نظر را در آن قسمت تایپ کنید تا تمام محصولات مشابه رو براتون بیاره برای مثال دستگیره یخچال
جستجو در سایت

جستجوی خرید

جستجو در منوی محصولات:

زمانی که چندین خرید برای یک وسیله دارید یا اسم دقیق محصول مورد نظر را نمیدونید و فقط میدونید مربوط به لباسشویی یا یخچال و…. با دیدنش میتونید اون رو انتخاب و خرید بزنید پیشنهاد میکنم وارد قسمت منو محصولات شوید و از اونجا قطعه مورد نظرتون رو پیدا کنید و خرید بزنید. برای مثال قطعات اتو
جستجو در منوی محصولات
جستجو در منوی محصولات

مرحله دوم: انتخاب محصول و افزودن به سبد خرید

زمانی که در سایت محصول مورد نظر خودتون رو پیدا کردید و اطلاعات سایت قائم یدک با محصول مد نظر همخوانی دارند شما میتوانید تعداد خرید خودتون رو مشخص کنید بعد آن را به سبد خرید خودتون اضافه کنید.

تعیین تعداد محصول:

سایت قائم یدک در حالت پیش فرض روی خرید یک عدد از محصول هست. شما اگر روی علامت مثبت (+) بزنید به تعداد محصولات اضافه می‌شود و اگر روی علامت منفی (-) بزنید از تعداد محصولات خرید کم می‌شود.
تعداد محصول
تعداد محصولات در خرید

افزودن به سبد خرید:

زمانی که محصول مورد نظر را انتخاب کردید و تعداد خرید خودتون رو هم مشخص کردید باید محصول رو به سبد خرید خودتون از فروشگاه قائم یدک اضافه کنید. برای این کار هم کافیه روی دکمه افزودن به سبد خرید بزنید.
افزودن به سبد خرید
افزودن به سبد خرید

مرحله سوم: مشاهده سبد خرید

شما هر بار که محصولی به سبد خرید خود اضافه میکنید در قسمت بالای صفحه یک پیام مشاهد میکنید که اگه روی آن کلیک کنید میتوانید سبدی که کل خرید هاتون از سایت قائم یدک در آن جمع آوری شده رو مشاهده کنید.

مشاهده سبد خرید

مشاهده سبد خرید
زمانی که تمام خریدها را وارد سبد کردید روی گزینه مشاهده سبد خرید بزنید لیست کاملی همراه نام و عکس و تعداد و قیمت از خریدهای شما نمایان می‌شود. مجدد خریدهاتون رو چک کنید تا از خرید خودتون اطمینان کامل پیدا کنید و یا اگه نیاز به تغییر در سبد خرید دارید اقدام به ایجاد تغییر کنید.

سبد خرید

سبد خرید

مرحله چهارم: تغییر در سبد خرید

شما وقتی سبد خرید خودتون رو مشاهده کردید، و دید لازمه تعداد محصولاتی که انتخاب کردید تغییر(تعداد محصول افزایش یا کاهش) پیدا کنه لازمه در قسمت تعداد روی علامت مثبت(+) جهت افزایش و علامت منفی(-) جهت کاهش تعداد محصولات بزنید و چند لحظه صبر کنید تا تعداد محصولات خریداری شده شما تغییر پیدا کنه.
تعداد محصولات
تغییر در تعداد سبد خرید
همچنین شما میتوانید محصولی را که اشتباه به سبد خرید خود اضافه کردید حذف کنید. برای این امر کافیه روی علامت ضربدر (×) کنار عکس محصول بزنید تا محصول انتخاب اشتباه شما از لیست خرید به طور کامل حذف شود.

حذف از سبد خرید

حذف از سبد خرید
همچنین اگر متوجه شدید که محصولی که حذف کردید درست بوده و نیاز دارید برگرده به سبد خریدتون کافیه روی پیام بازگردانی که در قسمت بالا بعد از حذف کردن نمایان میشه کلیک کنید.

بازگردانی به سبد خرید

بازگزدانی به سبد خرید

مرحله پنجم: اقدام به خرید

در این مرحله نوع محصول و تعداد محصولات سبد خرید خود را چک کنید و صحت خرید خود مطمعن شوید. سپس اگه کوپن(کد تخفیف) دارید در منوی سمت راست وارد کنید.
کوپن
کوپن تخفیف

کوپن(کد تخفیف):

شما در صورتی شامل دریافت کد تخفیف خرید از فروشگاه قائم یدک میشوید که یکی از شرایط دریافت را داشته باشید. شرایط دریافت کد تخفیف سایت قائم یدک:
  1. از مشتریانی عضو ثابت این فروشگاه باشید.
  2. از مشتریانی که خرید بالا داشته باشند.
  3. از مشتریانی که تعمیرکار و همکار ما باشند.
  4. ازمشتریانی که ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند و ما را به دیگران معرفی کنند.
بعد از وارد کردن کد تخفیف(کوپن) روی قسمت اقدام به پرداخت بزنید.

اقدام به پرداخت

مرحله پرداخت
در صورتی که وارد قسمت جزئیات پرداخت شدید و فراموش کردید که کوپن تخفیف را وارد کنید نگران نباشید. کافی است از پیامی که در نوار بالای صفحه نمایان شده است روی قسمت کوپن تخفیف کلیک کنید.

کوپن تخفیف

وارد کردن کوپن تخفیف فراموش شده

مرحله ششم: جزئیات پرداخت

در این قسمت باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید تا پس از ثبت سفارش، مسئولین فروشگاه قائم یدک خریدهای شما را بسته بندی و مشخصات شما را روی آن درج کنند و تحویل مامور اداره پست نمایند تا درب منزل خرید خود را دریافت نمایید. اگر اولین بار است که از سایت قائم یدک خرید می‌کنید باید تمامی اطلاعات ستاره قرمز دار(مهم) را پر کنید. نام، نام خانوادگی، تلفن(جهت دریافت کد پیگیری)، استان، شهر، خیابان اطلاعات مهم و اجباری هستند که سعی کنید دقیق ثبت کنید. اطلاعاتی مانند کد پستی، ایمیل(برای دریافت اطلاعات)، توضیحات تکمیلی(اگه نکته ای لازم میدونید مامور پست بداند را بنویسید برای مثال در صورت منزل نبودن بسته را به طبقه بالا تحویل دهید)
جزییات و مشخصات خرید
مشخصات فردی
پس از مراحل ثبت مشخصات خریدار شما در منوی سمت چپ شاهد همه قیمت های سبد خریدتون هستید. علاوه بر آن میتونید نوع حمل و نقل رو متناسب با سلیقه خودتون انتخاب کنید.

سفارش خرید

اطلاعات حمل و نقل
در انتهای قسمت سمت چپ شما نوع درگاه خود را انتخاب میکنید و بعد از زدن تیک موافقت با قوانین و مقررات سایت ثبت سفارش را میزنید. تا وارد درگاه پرداخت بانکی شوید.
اقدام به خرید
اطلاعات درگاه بانکی

مرحله هفتم: پرداخت هزینه

هزینه ارسال و قیمت محصولات با هم جمع می‌شود و بعد از زدن ثبت سفارش شما وارد درگاه بانکی می‌شوید. با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود میتوانید هزینه را پرداخت کنید و کد رهگیری دریافت کنید. شماره کارت: فیلد اول مربوط به شماره کارت 16 رقمی است که روی کارت بانکی شما درج شده است. کد :CVV2 در فیلد بعدی باید کد cvv2 را وارد نمایید. این کد یک عدد 3 یا 4 رقمی برای پرداخت های اینترنتی است که روی کارت بانکی یا پشت آن درج شده است. تاریخ انقضا: فیلد بعدی مربوط به تاریخ انقضای کارت است که بر روی کارت بانکی درج شده است. اگر این تاریخ روی کارت وجود نداشته باشد باید به شعبه بانک مورد نظر مراجعه نمایید و نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. عبارت امنیتی: در این فیلد کد امنیتی مربوط را که در کنار همین کادر قرار دارد، وارد نمایید. رمز دوم: در فیلد بعدی باید رمز دوم کارت خود را وارد نمایید. رمز دوم را می توانید از دستگاه خودپرداز بانک مربوطه دریافت نمایید و برای خریدهای اینترنتی از آن استفاده نمایید. ایمیل: این فیلد اختیاری است و می توانید آدرس ایمیل خود را در این قسمت وارد نمایید.
پرداخت
پرداخت
بعد از انجام این مراحل در سایت قائم یدک سفارش شما ثبت میشود و وارد مرحله بسته بندی و ارسال از طریق اداره پست میشود

کد پیگیری مرسوله

یکی از خدماتی که شرکت های پستی به مشتریان ارائه می دهند، کد پیگیری مرسوله می باشد که به وسیله آن رهگیری پستی انجام می شود. این کد کمک می کند تا مشتریان بتوانند از اطلاعات بسته پست شده مانند اسامی گیرنده و فرستنده،هزینه ارسال، وزن بسته، زمان دریافت و پیگیری موقعیت مکانی بسته تا زمانی که به مقصد برسد اطلاع یابند. برای این کار کافیست که به سایت مربوطه مثلا پست یا تیپاکس مراجعه نمایید و کد رهگیری را وارد نمایید تا از وضعیت بسته خود مطلع شوید. همچنین اگر اینترنت در دسترس ندارید می توان با ارسال پیام کوتاه با متن R و بارکد مرسوله به شماره 2000441 مرسوله خود را پیگیری کنید. اگر از تیپاکس استفاده نموده اید می توانید با شماره 0218457 تماس حاصل فرمایید و از وضعیت بسته خود اطلاع یابید.

مزایای سفارش اینترنتی

مزایا خرید اینترنتی
شکل . خرید آسان اینترنتی
خرید آسان: خرید اینترنتی این امکان را به افراد می دهد که در هر مکان و زمانی خرید خود را انجام دهند. همچنین لغو کردن این خرید نیز به همین سادگی امکان پذیر می باشد.   تنوع در انتخاب: این روزها به دلیل گسترش شبکه های مجازی و دسترسی افراد به اینترنت، فروشگاه های مجازی بیش از پیش گسترش یافته اند. همین امر سبب به تنوع در کالاهای موجود شده است که باعث شده خریداران به طرح های متنوعی از کالای مورد نظر دست یابند.   صرفه جویی در سوخت و انرژی: در خرید آنلاین نیازی به وسایل نقلیه و مصرف سوخت نیست. خرید کالا به صرف زمان نیاز دارد و ممکن است برای افراد خسته کننده باشد اما در خرید آنلاین نیازی به مصرف انرژی توسط شخص نیست.   ثبت سفارش در چند دقیقه: با انجام خرید آنلاین، نیازی به ایستادن در صف خرید و زمانی که برای رسیدن به فروشگاه مورد نظر هدر می دهید، نیست. وضعیت خریدتان را می توانید از طریق سایت های فروش پیگیری کنید.   در دسترس بودن: یکی  از مزایای خرید اینترنتی این می باشد که در هر زمان حتی در روزهای تعطیل که بخواهید می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و خرید آنلاین انجام دهید.   استفاده از تجربه دیگران: بعضی مواقع برای خرید، انتخاب بین چند کالا اطمینان ندارید. در این مواقع با مراجعه به نظرات و تجربیات دیگران می توانید بین کالاهای موردنظر خود مقایسه انجام داده و با توجه به تجربیات دیگران انتخاب نمایید. با خواندن نظرات دیگران می توان از کیفیت کالای مورد نظر مطلع شد.   ضمانت بازگشت محصول: بعضی فروشگاه ها این امکان را به مشتریان می دهند که اگر از محصول خریداری شده ناراضی بودند آن را در زمان مشخص برگشت دهند و مبلغ خود را دریافت کنند.