بهترین شیلنگ کولر آبی

بهترین شیلنگ کولر آبی

یکی از محصولاتی که بیشتر مردم در فصل تابستان از آن استفاده می‌کنند، شیلنگ آب کولر است، زیرا در فصل تابستان برای فرار از گرما به باد خنک کولر پناه می‌برند. اما برای خرید شیلنگ کولر آبی باید نکاتی را رعایت کرد که خریدار بتواند شیلنگ باکیفیتی را خریداری نماید. یکی از این نکات این است که شیلنگ در برابر نور خورشید مقاومت داشته باشد. مقاوم بودن شیلنگ زمانی رخ می‌دهد که با استفاده از مواد گرانول پی وی سی توسط سازنده تولید شود.

Estimated reading time: 6 دقیقه

شیلنگ آب کولر دارای دو مدل است، یک مدل آن ضد آفتاب و مدل دیگر پلی اتلین. شیلنگ ضد آفتاب از مدل‌هایی است که در برابر نور خورشید مقاوم‌اند و مدل دیگر پلی اتلین جز دسته‌ای است که مقاومت کمتری در برابر نور خورشید دارند.

بهترین نوع شیلنگ کولر آبی چیست؟

بهترین نوع شیلنگ کولر آبی شیلنگ‌هایی هستند که بر پایه مواد pvc ساخته می‌شوند. شیلنگ‌های کولر آبی موجود در فروشگاه اینترنتی قائم یدک، به خاطر استفاده از مرغوب‌ترین مواد، از بهترین نوع شیلنگ کولر آبی موجود در بازار هستند که با مراجعه به صفحه محصولات ما می‌توانید از آن خریداری نمایید.


 قطعات یدکی کولر آبی


بهترین شیلنگ کولر آبی

شلنگ کولر آبی پی وی سی چیست ؟

شیلنگ‌های پی وی سی برای استفاده در مصارف کم فشار مانند هوا و آب استفاده می‌شوند. این نوع شیلنگ نسبت به لاستیکی، سبک‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر است. همچنین نسبت به سایر مواد پلیمری، نفت کمتری در ساختار مواد تشکیل دهنده خود دارد. این نوع شیلنگ‌های PVC در بسیاری از کاربردهای صنعتی و خانگی جایگزین شلنگ‌های قدیمی لاستیکی شده‌اند. جالب است بدانید که شیلنگ‌های پی وی سی در اوایل دهه 1960 بسیار رایج شدند و در زمینه‌هایی مانند کشاورزی، تولیدی و سایر صنایع مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه علاوه بر کولر در بسیاری از محصولات خانگی شیلنگ باغی، یخچال و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.


فروش تقسیم آب شلنگ خور کولر آبی


شیلنگ پلی اتیلن

شیلنگ پلی اتیلن دارای انعطاف‌پذیری بسیار بالایی است و در برابر مواد شیمیایی که خلوص پایین دارند می‌توانند مقاومت منحصر به فردی از خود نشان دهند. این نوع شیلنگ کولر آبی از مواد با کیفیت بالا، سبک وزن و انعطاف پذیر ساخته شده است، در برابر دما و فشار بالا مقاومت دارد و دارای کاربرد آسانی برای کار در محیط ویژه سیستم خنک کننده آب می‌باشد. لوله شفاف این نوع شیلنگ، امکان استفاده مکرر و بازرسی بصری مایعات را  ایجاد می‌کند. برش و نصب آسانی برای استفاده دارد. ویژگی‌های این نوع شیلنگ این است که فوق العاده صاف، نرم و انعطاف پذیر و مقاوم در برابر خمش است.

اتصال شیلنگ به کولر

اگر شیلنگ آب کولر‌ها کیفیت پایینی داشته باشد، در  مقابل آفتاب خشک شده و ممکن است بعد از مدت تقریبا یک سال مصرف، احتمال ترک خوردگی بالایی داشته باشند. پس برای خرید شیلنگ کولر آبی بهتر است نوع مرغوب‌ آن خریداری کنید، در غیر این‌صورت ممکن است لازم باشد، به‌صورت سالیانه شیلنگ کولر خود را عوض کنید. یکی از مهم‌ترین معیارهایی که برای استفاده بهینه از کولر وجود دارد، توجه به مواردی مانند شیلنگ است که در برابر نور خورشید و تغییرات دمایی بتواند مقاومت بالایی داشته باشد. اگر در کولر، سیستم گردش آب به نحو صحیح انجام شود و پوشال‌ها به‌طور کامل خیس شوند، کولر می‌تواند خنکی بیشتری را تولید و انرژی کمتری را هدر ‌دهد. بنابراین باید از لوله آبی که به کولر نزدیک است، به خروجی شناور یک شیلنگ آب وصل کنید تا آب بتواند به کولر منتقل شود. علاوه بر این لازم است که شیلنگ انتقال آب و فلکه‌ آب را نیز بررسی نمایید که دچار نشتی یا چکه نباشد.


فروش تقسیم آب شلنگ کولر بالا زن


شیلنگ کولر آبی پلی اتیلن

آشنایی با نحوه خرید انواع شیلنگ کولر آبی

فروشگاه آنلاین قائم یدک، عرضه کننده شیلنگ‌های کولر آبی با کاربرد در زمینه‌های مختلف آماده خدمت رسانی به شما مشتریان ارجمند می‌باشد. برای اینکه از نحوه خرید این محصول اطلاع یابید، می‌توانید با ما تماس بگیرید، تا علاوه بر دریافت مشاوره از بهترین خدمات و محصولات ما در این مجموعه بهره مند شوید.


فروش روغن مخصوص کولر شیلنگ دار


قیمت شیلنگ کولر آبی

قیمت شیلنگ کولر آبی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. بعد از بررسی دقیق تمامی این عوامل در نهایت، قیمت دقیق برای این شیلنگ‌ها تعیین شده و بعد از آن تمامی فروشندگان در هر بستری که به فعالیت مشغول باشند با توجه به قیمت تعیین شده، محصولات خود را می‌فروشند. البته باید بدانید که اگر شیلنگ کولر آبی را به‌صورت مستقیم از فروشنده خریداری نمایید، این کالا را با قیمت بسیار مناسب‌تری نیز  می‌توانید تهیه کنید. تعیین قیمت شیلنگ کولر با توجه به عوامل زیر تعیین می‌شود:

  • شرکت تولید کننده شیلنگ کولر
  • نوع فروش شیلنگ کولر
  • درجه کیفیت شیلنگ کولر
  • حجم فروش شیلنگ کولر

بعد از بررسی تمامی این عوامل قیمت فروش شیلنگ کولر محاسبه شده و تمامی فروشندگان با توجه به قیمت تعیین شده، کالاهای خود را خواهند فروخت.

قیمت شیلنگ کولر آبی

فروش شیلنگ کولر آبی

فروش عمده و کلی شیلنگ کولر آبی، در دستور کار فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور قرار گرفته است. این فروشگاه‌ها بر این تلاش هستند که بتوانند با توزیع کامل این کالاها گامی بلند در جهت پیشبرد این صنعت بردارند. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی قائم یدک سعی دارد که این کالاها را با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به دست مشتریان ارجمند برساند. به این ترتیب کیفیت ایده آل مشتریان حاصل می‌شود و از این نوع خرید رضایت کافی را خواهند داشت و سلامت افراد نیز به طور کل حاصل خواهد شد.

پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *