راهنمای خرید اتو پرس

راهنمای خرید اتو پرس

اگر از کار کردن با اتوهای قدیمی خسته‌اید، اگر می‌خواهید خشکشویی را به منزل خود بیاورید و حجم زیادی لباس را اتو کنید، در راهنمای خرید اتو پرس می‌توانید نکات خوبی در این مورد دریافت کنید. اگر قصد خرید اتو پرس را دارید، برای جلوگیری از سردرگمی هنگام خرید بهتر است ابتدا نکات مهم خرید اتوپرس را مطالعه کنید و سپس با توجه به اطلاعاتی که از این دستگاه به دست آورده‌اید، اتوپرس مناسب و دلخواه خود را خریداری نمایید. در ادامه ویژگی‌های انواع اتوپرس را بیان می‌کنیم تا بهترین نوع اتو پرس را خریداری کنید.

قیمت انواع قطعات اتو

راهنمای خرید بهترین اتوپرس

برای خرید اتو پرس بسیاری از نکات می‌توانند در انتخابتان تاثیرگذار باشند. برخی از این نکات به اندازه‌ای مهم هستند که اگر برای خرید آن‌ها را در نظر نگیرید، ممکن است بعدا مشکلات زیادی برای دستگاهتان رخ دهد که در نهایت شما را مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی برای تعمیرات آن می‌کند. برخی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید اتوپرس باید به آن‌ها توجه کنید، شامل موارد زیر می‌باشند:

تکنولوژی قطع شدن دستگاه به‌ صورت اتوماتیک

قطع شدن دستگاه به‌ صورت اتوماتیک به شرح زیر است:

برای برخی افراد به‌طور مکرر اتفاق افتاده است که اتوپرس را روی پارچه گذاشته‌اند و بعد به کارها‌ی دیگر مشغول شده و یا به فکر فرو رفته‌اند و فراموش کرده‌اند که آن را از روی پارچه بردارند. این افراد بهتر است اتوپرسی را انتخاب کنند که دارای قابلیت قطع شدن به‌‌صورت اتوماتیک باشد.

این قابلیت در دستگاه به ‌این صورت عمل می‌کند که اگر دو صفحه بخارده و کفی بیش از مدت ‌زمان مشخص‌ شده بر روی هم باشند، دستگاه به‌طور اتوماتیک خاموشمی‌شود و از گرم شدن بیش ‌از حد پارچه و سوختن آن جلوگیری می‌کند.

کار کردن دستگاه بدون تولید بخار

قابلیت کار کردن اتوپرس بدون تولید بخار به این صورت است که:

در اتوپرس‌هایی که دارای این قابلیت هستند، اگر لباس‌ها کمی رطوبت داشته باشند، بدون تولید بخار لباس را اتو می‌کنند تا رطوبت موجود در آن‌ها بیشتر نشود و لباس‌ها نیز خشک شوند.

انتخاب صفحه مناسب

انتخاب صفحه مناسب شامل زیر است:

یکی از عوامل مهم که در قیمت و عملکرد اتوپرس موثر است، صفحه اتو می‌باشد. در حال حاضر، اتوپرس‌هایی در بازار موجود است که دارای صفحه‌های 26 اینچی، 28 اینچی و 32 اینچی هستند. بنابراین شما باید با توجه به میزانی که از دستگاه استفاده می‌کنید و تعداد اعضای خانواده‌ خود، صفحه مناسب اتوپرس را انتخاب کنید.

سایر امکانات و قابلیت‌ها برای خرید اتو پرس مناسب

دیگر امکاناتی که به هنگام خرید اتو پرسی باید به آن توجه شود شامل موارد زیر می‌باشد:

قفل برای قفل‌کردن صفحه اتوپرس: اگر در منزلتان بچه‌ کوچک دارید، برای جلوگیری از حوادث مختلف بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که قفل صفحه داشته باشد.

قابلیت تمیز شدن اتوپرس به‌صورت خودکار: برای خرید اتوپرس باید این نکته را در نظر بگیرید که آیا درون دستگاه قابلیت تمیز کردن اتوماتیک دارد یا نه؟ توصیه ما این است که در بین انواع اتو پرسی، نوعی را انتخاب کنید که تنها با فشردن یک دکمه، قطعات مختلف در آن تمیز شود و رسوباتی که در آن قرار گرفته‌اند نیز از بین برود.

قدرت بخار بالا: هرچه اتوپرس دارای قدرت بیشتری برای تولید بخار باشد، کار شما برای از بین بردن چروک‌های موجود در پارچه راحت‌تر است.

قابلیت تنظیم کردن دما: به هنگام خرید اتوپرس بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که به‌‌راحتی بتوانید دما را بر اساس نوع پارچه تنظیم کنید.

نقش قطعات جانبی در انواع اتوپرس

یکی از موارد مهم در راهنمای خرید اتوپرس، توضیحات مربوط به قطعات جانبی این دستگاه است زیرا شما به هنگام خرید این دستگاه باید با این قطعات آشنایی داشته باشید تا با آگاهی کامل دستگاه را انتخاب کنید.

  1. پایه اتوپرس: اتوپرس با پایه مناسب را براساس قد خود انتخاب کنید. توصیه ما این است که دستگاهی را انتخاب کنید که پایه اتوپرس در آن به ‌صورت دستی قابل تنظیم باشد.
  2. مخزن درجه‌‌بندی‌شده در اتوپرس: این مخزن برای ریختن آب در اتوپرس تعبیه شده است.
  3. بالشتک اتوپرس: این قطعه نقش کم‌رنگی دارد و ر اتو کردن لباس‌ها به شما کمک می‌کند.
  4. بطری برای اسپری کردن آب: با استفاده از این بطری به‌راحتی می‌توانید بر روی لباس‌هایتان آب بپاشید و آن‌ها را کمی مرطوب کنید.
  5. دسته اتوپرس: انواع اتو پرس دسته‌های متفاوتی دارند. بنابراین شما باید دسته‌های مختلف این دستگاه را بررسی و اتوپرس با دسته‌ای انتخاب کنید که به ‌راحتی بتوانید از آن استفاده نمایید.

بهترین مارک اتو پرس خانگی

بهترین مارک اتو پرسی خانگی چیه؟ اگر برای خرید اتو سری به بازار زده باشید با انواع برندها مواجه می‌شوید. در این بخش ما معروف‌ترین برندهای اتوپرس خانگی را معرفی می‌کنیم.

  • اتو پرس ژانومه: برند ژانومه یک برند ژاپنی است. این برند در تولید چرخ خیاطی نیز بسیار شناخته شده است. در حال حاضر نیز دست به تولید اتو پرس زده است. اتو‌های این برند محبوبیت بسیار بالایی دارند، زیرا دارای ویژگی‌هایی مانند: قطع خودکار، سیستم ضد رسوب و ضد چکه هستند. جنس صفحه‌ کفی این برند از آلومینیوم ساخته شده است. توان مصرفی اتو پرس ژانومه 220 ولت است.
  • اتو پرس بایترون: بایترون یک شرکت بین‌المللی در آمریکا است. این شرکت در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد و توانسته است خود را جزو بهترین برند‌های دنیا به عموم جهان معرفی کند. از قابلیت‌های این برند سیستم قطع خودکار و ضد رسوب می‌باشد. اتو‌هایی که این برند تولید می‌کند، اغلب سبک وزن هستند.

برخی دیگر از بهترین مارک‌های اتوپرس شامل موارد زیر می‌باشد:

  • اتو پرس دومنا
  • اتو پرس سرجیو
  • اتو پس هوگارو
  • و …
active
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *