آشنایی با توری آبمیوه گیر + خرید

آشنایی با توری آبمیوه گیر + خرید

امروزه وسایل برقی و پیشرفته‌ای اختراع شده است که برای راحتی و سرعت در کارهای خانه کمک کننده هستند و استفاده از این وسایل آنقدر فراگیر شده است که تصور زندگی بدون آن‌ها سخت می‌باشد. آبمیوه گیری نیز یکی از همین وسایل می‌باشد که برای گرفتن آب انواع میوه و مرکبات به ما کمک می‌کند و با استفاده از آن می‌توان انواع اسموتی، سس و شیک‌های خوشمزه را تهیه کرد. برای اینکه بتوانیم از دستگاه آبمیوه گیری به نحو درستی استفاده کنیم باید با قطعات و کاربرد آن‌ها آشنایی داشته باشیم. با داشتن این اطلاعات می‌توانیم از دستگاه خود مراقبت کنیم تا طول عمر آن را بیشتر کنیم. قطعات آبمیوه‌ گیر در هر برندی که باشند یکسان هستند و اگر قطعات سالمی داشته باشند کارکرد مطلوبی نیز دارند. یکی از قطعاتی که در آبمیوه گیری استفاده می‌شود توری آبمیوه گیری یا صافی است که در این مطلب می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

مشاهده لیست قیمت قطعات آبمیوه گیری

آشنایی با اجزای آبمیوه‌گیری

آبمیوه گیری دارای اجزای متفاوتی مانند قطعات زیر می‌باشد:

  • موتور آبمیوه‌گیری
  • صفحه بالای موتور
  • مخزن آبمیوه‌گیری
  • لوله خروج آبمیوه‌گیری
  • صافی یا توری
  • کوبه
  • تیغه
  • کلید روشن و خاموش

توری آبمیوه گیری چیست؟

توری آبمیوه گیری, یکی از مهم‌ترین قطعات این دستگاه می‌باشد که مستقیما در کیفیت کار آن تاثیر دارد. توری آبمیوه‌گیری معمولا به تیغه وصل شده است که از جنس استیل استنلس می‌باشد. اینکه توری از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده باشد یک نکته بسیار مهم است. زیرا این قطعه به‌طور مرتب باید شست و شو داده شود  به همین دلیل ویژگی ضد زنگ بودن در آن بسیار اهمیت دارد.

اندازه توری سبد ابمیوه گیری با توجه به ظرفیت دستگاه متفاوت می‌باشد. این وسیله یک کاسه با منافذ بسیار ریز است که آب میوه می‌تواند از این منافذ عبور کند و تفاله در درون کاسه باقی بماند. یکی از ویژگی‌های این قطعه این است که می‌تواند به راحتی باز و بسته شود تا کاربر بتواند آن را به آسانی شستشو دهد.

 

قیمت تیغ و توری آبمیوه گیر گاسونیک کوچک

 

کاربرد توری آبمیوه گیر

صافی یا توری آبمیوه‌ گیر در اطراف تیغه‌ها قرار می‌گیرد که وظیفه آن جمع کردن تفاله‌های میوه می‌باشد تا بدین صورت تفاله به آب میوه و قسمت‌های داخلی دستگاه وارد نشود. در نتیجه کیفیت آب میوه با این قطعه افزایش پیدا می‌کند.

قیمت تیغ توری آبمیوه گیر پارس خزر 610

نکات مهمی در مورد توری آبمیوه گیری

شستشوی مداوم

 

برای اینکه از توری ( طوری ) آبمیوه گیری بهتر نگهداری کنید، لازم است که بعد از هر بار استفاده از آن قطعه را بشویید و خشک کنید. اگر توری آبمیوه گیری شما قابلیت شستشو ندارد، آن را با دستمال مرطوب تمیز کنید‌ اگر توری دستگاه آبمیوه گیری را به طور مرتب نشویید رفته رفته دچار جرم گرفتگی می‌شود و آب میوه دیگر نمی‌تواند از آن عبور کند. این مسئله باعث می‌شود که دستگاه آبمیوه‌گیری در حین کار دچار لرزش شود و تفاله‌ها نیز همراه با آب میوه از آن خارج شوند.

جرم زدایی توری

یک نکته دیگر که در مورد توری اب میوه گیری وجود دارد این است که این قطعه باید مرتبا جرم زدایی شود. گاهی اوقات ممکن است دستگاه به دلیل جرم داشتن توری آبمیوه‌گیری به هنگام کار کردن دچار لرزش و تکان خوردن شود. اگر مشکل از رسوب توری باشد، لازم است که با یک سمباده نرم و روغن خوراکی صافی را جرم زدایی کنید. به این صورت روزنه‌های توری باز می‌شوند و آب میوه به آسانی از آن عبور می‌کند و باعث می‌شود که لرزش دستگاه از بین برود.

آب گیری درست میوه

آب گرفتن میوه باید به طور اصولی و درست انجام شود. میوه را هرگز نباید با فشار به ورودی دستگاه وارد کنید، این کار باعث می‌شود که تیغ‌ها ساییده شوند و توری آبمیوه‌گیری نیز آسیب ببیند. همچنین باعث می‌شود که فشار زیادی به موتور وارد شود و رفته رفته این قطعات ضعیف خواهند شد.

تیغ و توری آبمیوه گیر ناسیونال مدل 176

توجه به ظرفیت دستگاه

یکی از نکاتی که به طور غیر مستقیم روی سلامت و توان توری سبد آبمیوه گیری تاثیرگذار است توجه به ظرفیت کاری دستگاه می‌باشد. همیشه سعی کنید به اندازه‌ای که آبمیوه‌گیری ظرفیت دارد در آن میوه بریزید و از ریختن بیش از حد میوه در آن خودداری کنید.

قیمت توری آبمیوه گیری

قیمت توری آبمیوه گیری ، با توجه به مدل و جنس این قطعه متفاوت می‌باشد. هرچه استیلی که در ساخت این قطعه استفاده شده است، با کیفیت‌تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. اما توری پلاستیکی آبمیوه گیری, قیمت پایین‌تری دارد، همچنین توری‌هایی که از استیل معمولی ساخته شده‌اند نیز نسبت به استیل‌های با کیفیت قیمت پایین‌تری دارند و دوام کمتری نیز خواهند داشت.

برای اینکه از قیمت انواع توری دستگاه آبمیوه گیری اطلاع پیدا کنید به بخش محصولات ما در همین وب سایت مراجعه کنید و یا اینکه با همکاران ما در قائم یدک تماس بگیرید. قطعات عرضه شده در مجموعه ما کیفیت بالایی دارند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند.

خرید توری آبمیوه گیری

برای اینکه بتوانید بهترین توری سبد انواع آبمیوه گیری را خریداری کنید، قائم یدک در کنار شماست‌. قبل از خرید این قطعه از همکاران ما مشاوره بگیرید تا توری متناسب با مدل و ظرفیت دستگاه خود را خریداری کنید. مشاوران ما شما را در زمینه جنس توری‌ها و مدل‌های مختلف آن‌ها راهنمایی می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید توری مناسب با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت را خریداری و در دستگاه خود استفاده کنید.

پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *