زانویی جاروبرقی و انواع آن

زانویی جارو برقی و انواع آن

زانویی دسته جاروبرقی یک رابط بین تلسکوپی و خرطومی دستگاه می‌باشد. به‌عبارت دیگر مجموعه قطعات مکش جاروبرقی، یک کانال مکش برای آشغال‌ها در نظر گرفته می‌شود و در دسته جاروبرقی نیز زانویی قرار دارد که مسیر مکش را تغییر می‌دهد.

یک سر زانویی جاروبرقی به خرطومی و سر دیگر آن به تلسکوپی دستگاه وصل می‌شود. این قطعه با کنترل مجموعه عملکرد‌های خرطومی و پارویی جاروبرقی، باعث می‌شود دستگاه شما بهترین عملکرد را داشته باشد.


قیمت قطعات جاروبرقی


زانو جاروبرقی چیست؟

همان‌طور که در قسمت مقدمه این مطلب بیان کردیم، زانویی جاروبرقی یکی از قطعاتی است که باعث اتصال لوله خرطومی به لوله تلسکوپی می‌شود. در‌ واقع اگر زانویی وجود نداشته باشد، امکان جارو کشیدن وجود ندارد. یک زانویی باکیفیت، باید از پلاستیک فشرده و با کیفیت طاخته شده باشد که بتواند در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد.

زانویی جاروبرقی با کمک ضامن‌هایی که دارد، کاملا در لوله خرطومی و تلسکوپی جارو برقی چفت می‌شود‌. همین مورد باعث می‌شود جارو کشیدن به راحتی انجام گیرد. علاوه بر این از جدا شدن قطعات از هم به هنگام جارو کشیدن جلوگیربی می‌کند.

انواع زانویی جارو برقی

زانو جارو برقی مناسب انواع برندها، در سه مدل تولید و به بازار وارد می‌شود. هر کدام از این مدل‌ها دارای کارایی خاص خود هستند.

زانو جارو برقی ساده

زانویی  ساده از جنس پلاستیک خشک و فشرده ساخته می‌شود و ظاهر آن  به صورت 45 درجه یا منحنی می‌باشد. در این نوع قطعه، زانویی از یک طرف با کمک چند قطعه پلاستیک به خرطومی پیچ می‌شود. طرف دیگر نیز  به صورت کشویی به تلسکوپی وصل می‌شود.


جهت خرید عمده و آسان روی لیست قیمت قطعات یدکی جاروبرقی کلیک کنید.


 

 

زانو جارو برقی دیمردار

زانویی دیمردار نیز ساخته شده از پلاستیک خشک و فشرده می‌باشد که یک برد هم در داخل این زانویی قرار گرفته است. وظیفه این برد که به وسیله دو رشته سیم در داخل خرطومی سیم دار است کم و زیاد کردن دور موتور می‌باشد. به این صورت که یک خازن کشویی در برد داخل زانویی قرار می‌گیرد و کاربر با کم و زیاد کردن این خازن می‌تواند دور موتور را کنترل ‌کند.

زانو جارو برقی بلوتوثی

زانویی بلوتوثی از جنس پلاستیک می‌باشد و در داخل آن یک برد وجود دارد که قابلیت ایجاد  امواج رادیویی را دارد. مکانیسم آن به این صورت است که  برد موجود در داخل زانویی با برد داخل جاروبرقی هماهنگ می‌شود که وظیفه کم و زیاد کردن دور موتور را می‌تواند انجام دهد. این برد با کمک چند عدد باطری تغذیه می‌شود که برای آن‌ها یک محفظه در داخل زانویی در نظر گرفته شده است.


 

آسیب دیدن زانویی جاروبرقی

به دلیل استفاده مداوم از زانو جاروبرقی , ممکن است ضامن آن شکسته شود یا خود بدنه زانویی دچار آسیب گردد. در این صورت استفاده از دستگاه غیر ممکن یا دشوار می‌شود زیرا بدون وجود زانویی جارو برقی، دستگاه نمی‌تواند عمل مکش گرد و غبار یا زباله‌ها را انجام دهد. اگر زانویی خراب شود در فرایند و اتصالات دستگاه مشکل به‌ وجود می‌آید و برای مصرف کننده دردسر ایجاد می‌کند. طراحی زانویی جارو برقی‌ها باید به‌گونه‌ای انجام شود که به راحتی در دست جا بگیرد و وزن بسیار کمی نیز داشته باشد. اگر به هر علتی زانویی جارو برقی شما آسیب دیده است، می‌توانید به‌راحتی آن را از فروشگاه اینترنتی قائم یدک تهیه کنید.

نکات مهم در خرید زانویی جاروبرقی

  • به هنگام خرید زانویی جاروبرقی باید توجه کافی را داشته باشید تا قطعه اصل و مرغوب را خریداری نمایید و کارایی آن برای مدل جاروبرقی شما تضمین شده باشد.
  • زانویی جاروبرقی با کیفیت باید از دو متریال پلاستیک محکم ساخته شده باشد.
  • بر روی برخی از زانویی‌ها، دکمه‌هایی  تعبیه می‌شود که امکان خاموش روشن کردن دستگاه و افزایش و کاهش مکش جاروبرقی را می‌تواند فراهم کند.
  • برخی از زانویی‌ها که بلوتوثی هستند، با کمک باتری کار می‌کنند. این باتری‌ها معمولا دو عدد هستند که در زیر دسته زانو قرار می‌گیرند و برای جاروبرقی‌هایی که ریموت دار هستند قابل استفاده می‌باشند.

 

قیمت زانو جاروبرقی

در بین انواع قطعات جاروبرقی، دسته از نظر ظاهر و سایز تنوع بسیار زیادی دارد. در صفحه محصولات ما در همین سایت، می‌توانید قیمت انواع زانویی جاروبرقی را مشاهده نمایید.

زانویی جاروبرقی یکی از لوازم جانبی این دستگاه است که در وبسایت قائم یدک عرضه و به دست شما عزیزان می‌رسد.  این محصول در مدل‌های مختلفی تولید و در بازار وجود دارد که در سایت قائم یدک، برای انواع جاروبرقی‌های بوش، ال جی، پاناسونیک، ناسیونال، پارس خزر و … با کیفیت‌های عالی عرضه می‌شود.

با خرید این محصول از قائم یدک می‌توانید درمورد کیفیت این قطعه اطمینان لازم را داشته باشید.

پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *