خرید محافظ و روکش اتو یا کفش اتو + نحوه‌ی بستن محافظ اتو

خرید محافظ و روکش اتو یا کفش اتو + نحوه ی بستن محافظ اتو

آیا تا به حال از محافظ اتو استفاده کرده‌اید؟ آیا لباس‌هایتان شما بعد از اتو کردن برق می‌اندازند؟ یا اینکه اتوی روی لباس را فراموش کنید  و لباس‌هایتان جزغاله شود؟ اگر شما هم دچار این مشکلات شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین امروز یک محافظ‌ اتو را سفارش دهید. محافظ اتو یک لایه از جنس سیلیکون نسوز است که با استفاده از یک فنر از پشت به اتو وصل می‌شود و مانع از سوختن، لکه‌گیری و از همه مهم‌تر از برق افتادن لباس جلوگیری می‌کند.

مدت زمان تخمینی مطالعه: 6 دقیقه

 محافظ اتو چیست؟

این محصول یک لایه از جنس سیلیکون نسوز است که توسط یک فنر از پشت به اتو متصل می‌گردد و به این ترتیب مانع از سوختن، لکه‌گیری و برق افتادن لباس‎ها می‌شود. “کفش اتو” برای همه اتوهای خانگی قابل نصب است و یک محصول کاربردی و عالی است. با خرید و استفاده از این محصول از این بعد لباس‌هایتان را  در خانه اتو کنید و در هزینه و تایمی که برای بردن لباس‌ها به خشکشویی می‌گذارید، صرفه‌جویی کنید.

فروش لوازم و قطعات یدکی اتو بخار و اتو پرس

 محافظ اتو چیست

 ویژگی های اصلی محافظ اتو

  1. محافظت از کفی اتو
  2. مانع از برق افتادن پارچه
  3. دارای یک فنر نگه دارنده
  4. از جنس سیلیکونی نسوز
  5. محافظت از اتو در برابر خط و خش
  6. مناسب برای تمامی اتوها و قابل شستشو

کارایی محافظ اتو

بسیاری از بانوان بعد از اینکه لباس، مانتو، شلوار و … خود را اتو می‌کنند متوجه می‌شوند که روی لباسشان برق افتاده است. به همین دلیل  برخی از بانوان اتو را به صورت مستقیم روی لباس نمی‌گذارند و از یک پارچه کتانی استفاده می‌کنند که بین لباس و اتو قرار داده می‌شود. پیشنهاد ما برای این دسته از بانوان این است که به جای پارچه از محافظ اتو استفاده نمایند تا هم اتو کردن لباس‌ها برایشان آسان‌تر شود و هم اینکه محافظ اتو نسبت به پارچه مطمئن‌تر می‌باشد.

علاوه بر این محافظ اتو باعث جلوگیری از برخورد سطح زیرین اتو با لباس می‌شود و به همین دلیل از ایجاد لکه‌هایی که در اثر کار زیاد روی سطح زیرین اتو به وجود می‌آید جلوگیری می‌گردد. محافظ اتو برای اتو کردن پارچه‌های ابریشم، مخمل، نایلون، نریون و ویسیکوز مناسب است.

خرید محافظ و روکش اتو

روکش اتو پرس کوچک سایز 55

روکش اتو پرس سایز متوسط 65

روکش اتو پرس سایز بزرگ 75

محافظ سیلیکونی اتو

محافظ سیلیکونی اتو ساخته شده از جنس مواد نسوز است و در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی دارد که همین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. این محافظ باعث محافظت از لباس‌های شما در برابر برق افتادن و سوختن آن‌ها توسط اتو می‌شود. به این ترتیب لباس‌های شما هیچ‌وقت زیبایی و لطافت خود را از دست نمی‌دهند. محافظ‌های اتو از خراب شدن کف اتو جلوگیری کرده و باعث بالا رفتن سرعت اتو کشیدن را نیز می‌شوند و همین امر باعث کاهش مصرف برق می‌شود. یک از مزایای این محافظ اتو این است که اگر زمانی برق شما دارای اتصالی باشد این محصول به عنوان عایق الکتریسیته عمل می‌کند به این ترتیب می‌تواند از ایجاد شدن صدمات جانی پیشگیری کند. این وسیله  به راحتی بر روی اتو نصب می‌شود و سرعت اتوکشی را بالا می‌برد. محافظ‌های اتو دارای مقاومت در برابر حرارت تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد هستند و می‌توانند الیاف پارچه‌ها را به خوبی حفظ کنند. برخی از ویژگی‌های محافظ سیلیکونی اتو شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ممانعت از برق افتادگی لباس‌ها در اثر اتوکشی
  • جلوگیری از سوزاندن پارچه در اثر فراموشی
  • حفظ ظاهر الیاف پارچه و عدم از بین بردن ساختار آن
  • بالا بردن سرعت اتوکشی با حرکت روان اتو روی پارچه
  • توسط فنرهای مخصوصی که داخل بسته‌بندی است به اتو وصل می‌شود.

روکش اتو

محافظ اتو سه فنره

محافظ اتو سه فنره از جنس تفلون نسوز می‌باشد. اتو کردن تمام لباس‎‌ها با هر جنسی کار آسانی نیست. بعضی از پارچه‌ها که دارای جنس پلی استر یا پلاستیک هستند را نمی‌توان با حرارت مستقیم اتو کرد زیرا حرارت بالا باعث ذوب آن‌ها می‌شود. محافظ اتو سه فنره این امکان را فراهم می‌آورد که حتی البسه‌هایی که دارای جنس غیر نخی هستند را نیز با دمای بالا اتو کنید. این محافظ با استفاده از یک بند در پشت اتو ثابت می‌شود. همچنین در این محافظ منفذهایی تعبیه شده است که امکان خروج بخار آب حاصل از اتو کردن را فراهم می‌کند که همین باعث می‌شود لباس‌ها به‌صورت راحت‌تری صاف شوند.

طرز استفاده از محافظ اتو

روش استفاده از محافظ اتو بسیار آسان است و فقط کافی است مانند تصویر آن را روی اتوی خود نصب کنید و بعد شروع به اتو کردن لباس ها نمایید.

چرا باید محافظ اتو بخریم؟
  1. دلیل اول برای خرید محافظ اتو این است که باعث می‌شود پارچه لباس‌های برق نیفتد و کار اتو کردن را نیز برای ما آسان می‌کند.
  2. دلیل دوم این است که محافظ اتو از برخورد سطح زیرین اتو با لباس جلوگیری کرده و به همین دلیل از ایجاد لکه‌هایی که بر اثر کار زیاد روی سطح زیرین اتو ایجاد می‌شود جلوگیری می‌کند. بنابراین سطح زیرین اتو مانند روز اول تمیز و بدون لک باقی می‌ماند.

راهنمای خرید محافظ اتو

برای سفارش اینترنتی و خرید محافظ و روکش اتو لطفا به صفحه محصولات ما در قائم یدک مراجعه کنید و بعد از کلیک بر روی محصول مورد نظر مراحل خرید را طی کنید. توجه کنید اگر ساکن تهران و کرج هستید سفارش شما با پیک ارسال می‌شود و می‌توانید وجه آن را به صورت آنلاین یا درب منزل پرداخت کنید. سفارشات سایر شهرهای ایران با پست ارسال می‌گردد و بعد از تکمیل فرم خرید باید وجه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *