نکات ایمنی جاروبرقی هیتاچی Hitachi برای نگهداری

نکات ایمنی جاروبرقی هیتاچی Hitachi برای نگهداری

جاروبرقی‌ها، یکی از اساسی‌ترین لوازم منزل هستند که دارای ساختار پیچیده‌ای می‌باشند. شاید در ظاهر هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند اما قطعا از نظر کیفیت و کارایی با یکدیگر متفاوت می‌باشند. جاروبرقی هیتاچی نیز به همین صورت است. قائم یدک تصمیم گرعفته است در این مطلب تصمیم گرفته است، نکاتی برای نگهداری از جاروبرقی هیتاچی را برای شما بیان کند. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


قطعات جاروبرقی


برای نگهداری صحیح جارو برقی هیتاچی چه باید کرد؟

مطالعه نکات ایمنی جاروبرقی هیتاچی، به شما کمک می‌کند که با کمی مراقبت منظم از خرابی جاروبرقی جلوگیری کنید.

  • به هنگام جارو کردن خانه، جاروبرقی را با احتیاط و به‌آرامی به سمت دیگر جهت‌ها حرکت دهید.
  • توجه داشته باشید که جاروبرقی‌هایی که توانایی مکش آب را ندارند، درجاهای خیس و مرطوب و یا برای جمع‌کردن آب ریخته شده استفاده نکنید.
  • هیچ‌وقت اشیا نوک تیز و برنده را با جاروبرقی جمهع نکنید. این کار باعث می‌شود که کیسه جارو یا لوله خرطومی پاره شود.
  • صبرنکنید تا کیسه یا محفظه گر با غبار  و آشغال پر شود، زیرا باعث می‌شود، موتور بیش از حد داغ شود و کارایی کمتری  نیز داشته باشد.
برای نگهداری صحیح جارو برقی هیتاچی چه باید کرد؟
برای نگهداری صحیح جارو برقی هیتاچی چه باید کرد؟

راهنمای تمیز کردن جارو برقي هيتاچي

تمامی مصرف کنندگان جاروبرقی های مختلف مانند جاروبرقی هیتاچی , نیاز است که هر 6 ماه تا یک سال یک بار، این دستگاه به صورت کلی تمیز کنند. این کار باعث کاهش فشار بر روی موتور و افزایش عملکرد و مکش آن در هنگام جارو کردن آشغال‌ ها می‌ شود.

  • وسایل جانبی و قابل شستشوی دستگاه از قبیل لوله ها ، اتصالات دستگاه ، پاروی جاروبرقی و ../ را به وسیله ترکیب آب و صابون  ملایم بشویید.
  • برای شستشوی بهتر، اتصالات و قطعات قابل شستشو را ساعاتی درون  آب ولرم و شوینده قرار دهید تا گرد و غبار و کثیفی ها به راحتی در آب حل شده و از بین بروند.
  • بعد با کمک یک فرچه قطعات را به آرامی شستشو دهید.
  • در پایان بعد از اینکه کاملا خشک شدند، هر قطعه را در سر جای خود قرار دهید.

جهت خرید عمده و آسان روی لیست قیمت قطعات یدکی جاروبرقی کلیک کنید.


 

 

راهنمای تمیز کردن جارو برقي هيتاچي
راهنمای تمیز کردن جارو برقي هيتاچي

نکاتی برای افزایش طول عمر مفید جاروبرقی هیتاچی

توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید طول عمر جاروبرقی هیتاچی را بالا ببرید، باید نکاتی را رعایت کنید. در ادامه تک به تک آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

  • توجه داشته باشید که به علائم هشدار دهنده‌ای که بر روی جاروبرقی قرار گرفته است دقت کنید. اگر این علائم را رعایت نکنید، در آینده خطر آفرین می‌شوند و باعث آسیب وارد شدن به دستگاه می‌شود.
  • فراموش نکنید که استفاده از جاروبرقی هیتاچی برای افرادی که توانایی فیزیکی کامل ندارند، مانند کودکان، خطرناک است. سعی کنید خارج از ضوابط جاروبرقی هیتاچی از آن استفاده نکنید. در غیر این صورت برای شخص مصرف کننده ممکن است خطرآفرین باشد. این نکته را درنظر داشته باشید که به هنگام روشن کردن جاروبرقی هیتاچی، باید تمامی کلیدهای آن روی حالت خاموش قرار دهید.
  • توجه کنید که از برس‌هایی استقاده کنید که آن‌ها را با جاروبرقی هیتاچی دریافت کرده‌اید. علاوه بر این هرگز دستگاه را در حالت روشن به حال خود رها کنید.
  • سعی کنید از جمع کردن مواد آتش زا و یا ته سیگار روشن، خاکستر روشن و… به شدت خودداری کنید. همچنین از جمع‌آوری اجسام تیز پرهیز کنید. زیرا باعث می‌شود به کیسه جاروبرقی هیتاچی آسیب وارد شود.
  • وقتی می‌خواهید کیسه جارو را عوض کنید، اتصال به برق جاروبرقی هیتاچی را حتما قطع کنید. علاوه بر این لازم است کابل برق جاروبرقی هیتاچی را به‌طور پیوسته چک کنید تا دچار پارگی و فرسودگی نشده باشد.
  • از شستشوی بدنه بالای جاروبرقی هیتاچی پرهیز کنید. هرگز جاروبرقی هیتاچی را روشن و بدون استفاده به حال خود رها نکنید. توجه کنید که تحت هیچ شرایطی نباید از جاروبرقی هیتاچی، بدون فیلتر استفاده کنید.

چگونه فیلتر جاروبرقی هیتاچی را تمیز کنیم؟

تمیز کردن فیلتر جاروبرقی هیتاچی دارای اهمیت بالایی است. فیلترهای تمیز باعث می‌شوند جاروبرقی مکش قوی خود را داشته باشد و به‌طور موثر می‌تواند خاک و زباله را جمع کند. فیلترهای مسدود باعث می‌شوند عملکرد جارو برقی به شدت تحت تأثیر قرار گیرد.

برای تعویض فیلتر جاروبرقی هیتاچی گام‌های زیر را بردارید:

  • ابتدا لازم است بررسی کنید که فیلترهای جاروبرقی شما در کجا قرار گرفته است.
  • وقتی فیلترها را پیدا کردید باید آن‌ها را بتکانید تا تمانی گرد و غباری که روی آن جمع شده است از بین برود.
  • اگر فیلترهای شما دارای قابلیت شستشو است، قبل از اینکه آن‌ها را در دستگاه بگذارید، فیلتر را زیر آب ولرم شستشو دهید.
  • در نهایت نیز فیلترها را در هوای آزاد قرار دهید و بگذارید کاملا خشک شوند.
چگونه فیلتر جاروبرقی هیتاچی را تمیز کنیم؟
جاروبرقی هیتاچی

اقدامات لازم برای تخلیه کیسه جاروبرقی هیتاچی

در کل مصرف کنندگان جاروبرقی‌های هیتاچی بهتر است هر بار که پاکت را تخلیه می‌کنند، وضعیت آن‌ را نیز چک کنند و اگر نیاز بود آن را بشویند تا کارایی جاروبرقی هیتاچی افزایش پیدا کند.

  • بعد از هر هفته یا هر 10 الی 15 روز بهتر است حتما پاکت را خالی کنید و تمامی گرد و غبار موجود در آن را تمیز کنید.
  • سپس اگر پاکت دائمی دارید، آن را بشویید تا برای استفاده مجدد بتوانید از آن استفاده نمایید.
اقدامات لازم برای تخلیه کیسه جاروبرقی هیتاچی
جاروبرقی هیتاچی

چگونه کیسه جاروبرقی هیتاچی را تعویض و نصب نماییم؟

کیسه جاروبرقی هیتاچی، محلی  است که گرد و غبار و آلودگی‌ها در آن جمع‌آوری می‌شوند. بنابراین در زمان مناسب و قبل از اینکه در عملکرد جاروبرقی هیتاچی اختلالی رخ دهد  باید آن را تخلیه کنید.

  • نحوه تعویض کیسه جاروبرقی هیتاچی، به این صورت است که ابتدا قسمت بالای بدنه جاروبرقی هیتاچی را جدا می‌کنید. یعنی ابتدا باید درب قسمت بالایی بدنه جاروبرقی هیتاچی را باز کنید، فیلتر را بردارید و سپس کیسه جاروبرقی هیتاچی را به راحتی خارج کنید و کیسه جدید را جایگزین نمایید.
پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *