معرفی پانل پنکه + قیمت و خرید

معرفی پانل پنکه + قیمت و خرید

در پنکه که نوعی دستگاه برای خنک کردن فضای خانه می‌باشد کلیدهای تعبیه شده است که با کمک آن‌ها می‌توان نوع حرکت پنکه را کنترل کرد. این کلیدها می‌توانند لمسی و یا دکمه‌ای باشند که با کمک یک پانل می‌توانند اطلاعات را دریافت و به موتور الکتریکی پنکه بفرستند. پنل و یا پانل پنکه در انواع مختلفی در بازار تولید می‌شود که دسته‌بندی آن‌ها بر اساس معیارهای مختلفی انجام می‌گیرد. با توجه به اینکه پنکه یکی از وسایلی است که بسیار زیاد در بازار وجود دارد و توسط بیشتر افراد نیز مورد استفاده است، ما در این مطلب دو نوع پانل پنکه شامل پانل لمسی و پانل دکمه‌ای را بررسی می‌کنیم که در پنکه‌ها مورد استفاده هستند. پس با ما در این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پانل پنکه در اختیارتان قرار دهیم.


قیمت پانل پنکه


پانل پنکه دکمه‌ای

پرکاربردترین و رایج‌ترین نوع پانل پنکه، پانل دکمه‌ای و یا همان کلید مکانیکی می‌باشد. این پانل‌ها قیمت مناسبی دارند و باعث می‌شوند که قیمت کلی پنکه نیز پایین‌تر بیاید، بنابراین محبوبیت زیادی دارند. بیشتر پنل‌هایی که بر روی پنکه وجود دارند از نوع پانل دکمه‌ای می‌باشند‌ جنس این نوع دکمه‌ها ممکن است از استیل و اکثرا از پلاستیک باشد. این نوع پنل‌ها در بازار رایج‌تر هستند اما نقاط ضعفی دارند شامل اینکه تمیز کردن و میکروب زدایی آن‌ها به‌خصوص در زمان بیماری‌های همه گیر راحت نیست.

ویژگی‌های پنل دکمه‌ای پنکه

تمامی پنل‌ها دارای ویژگی‌های مشترکی هستند. برخی از این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

  • برخورداری از دکمه خاموش و روشن
  • برخورداری از دکمه دور تند پنکه
  • داشتن دکمه دور متوسط پنکه
  • داشتن دکمه دور کند پنکه
  • برخی پنل‌ها چراغ‌هایی دارند که نشان دهنده روشن بودن یکی از دکمه‌ها می‌باشد.
  • پانل پنکه کاربردی‌ترین قطعه‌ای است که مصرف کننده با آن سر و کار دارد.

جهت خرید عمده و آسان روی لیست قیمت قطعات یدکی پنکه کلیک کنید.


 

 

برخی از انواع پانل دکمه‌ای یا کلیدی پنکه

  • پانل پنکه سانی 2001 کلیدی
  • پانل پنکه سانی 2011 کلیدی
  • پانل پنکه سانی 2013 کلیدی
  • پانل پنکه سانی 3400 کلیدی

پانل لمسی پنکه

با ورود قطعات پیشرفته الکترونیکی می‌توان به جای فشردن دکمه پنکه با لمس کردن قسمت مورد نظر عملکرد پنکه را کنترل کرد. به دلیل تکنولوژی جدید پنل لمسی پنکه، شرکت‌های تولید کننده داخلی به تولید این مدل پنل در پنکه اقدام کردند. پنکه‌ها با پنل لمسی با خصوصیاتی منحصر به فرد روانه بازار شده‌اند و با طراحی خاص و ویژه برای انواع فضاها مناسب هستند.

اندازه پنل‌های لمسی پنکه بسته به مدل پنکه، با یکدیگر متفاوت است. در این نوع پنکه‌ها می‌توانید با کمک پنل لمسی دور موتور را کم و یا زیاد، پنکه را خاموش و روشن، تعیین جهت حرکت و یا بدون حرکت، و همچنین تایمر  پنکه را تنظیم کنید. همچنین در پنل‌های لمسی پنکه یک نوار باریک LED دیده می‌شود که نشان دهنده وضعیت پنکه است.


استاتور پنکه


برخی از انواع پانل پنکه لمسی

  • پانل پنکه سانی 2013 ریموتی
  • پانل پنکه سانی 2600 ریموتی
  • پانل پنکه سانی 3200 ریموتی
  • پانل پنکه سانی 3600 ریموتی

ساختار پنل لمسی پنکه

پنل‌های لمسی در انواع پنکه از ساختارهای مشترکی تشکیل شده‌اند که آن‌ها را بیان می‌کنیم:

پنل جلویی: بیرونی‌ترین قسمت پنل مربوط به پنل جلویی است که از جنس پلاستیک می‌باشد، در برخی از پنل‌های لمسی یک پوشش شفاف بر روی پنل جلویی قرار دارد که از از فناوری حسگر زیرین محافظت کرده و از نفوذ گرد و غبار بر رطوبت به آن جلوگیری می‌کند.

کنترلر لمسی: این قطعه نوعی میکروکنترلر است که بین حسگر لمسی و کنترلر سیستم توکار قرار گرفته است. وظیفه کنترلر لمسی این است که اطلاعات را از حسگر لمسی دریافت کند و آن‌ها را به گونه‌ای ترجمه کند تا برای کنترلر سیستم توکار قابل فهم باشد و سپس آن‌ها را به این کنترلر ارسال می‌کند.

حسگر لمسی: حسگر لمسی نوعی پنل شیشه‌ای شفاف است که نسبت به هر نوع لمس حساس می‌باشد. این حسگر می‌تواند بر روی صفحه نمایش ال سی دی و یا بر روی قاب قرار گرفته باشد. امروزه انواع مختلف حسگر لمسی تولید شده است که با روش‌های مختلفی می‌توانند ورودی لمسی را تشخیص دهند. عملکرد این حسگر به این صورت است که وقتی نمایشگر حسگر لمسی، لمس می‌شود، در محل لمس دچار تغییر جریان و یا تغییر سیگنال می‌گردد و این تغییر ولتاژ در این محل توسط حسگر لمسی قابل تشخیص است.

نرم‌افزار سیستم: نرم‌افزار سیستم باعث می‌شود که حسگر نمایشگر لمسی و کنترلر سیستم با یکدیگر هماهنگ شوند. همچنین به سیستم عامل پنل لمسی نشان می‌دهد که اطلاعات واکنش لمسی که از طرف کنترلر ارسال شده‌اند را چگونه تفسیر کند.


 

مزیت‌های پنل پنکه لمسی

  • دسترسی به تمامی امکانات پنکه تنها با لمس قسمت تاچ پنکه
  • تنظیم زیاد، متوسط و یا کند بودن باد پنکه از راه دور بدون اینکه لازم باشد به پنکه نزدیک شوید.
  • خاموش و روشن کردن پنکه از راه دور
  • تنظیم تایمر برای خاموش یا روشن شدن پنکه در یک زمان خاص

قیمت پانل پنکه

قیمت پانل پنکه با توجه به نوع پانل که لمسی و یا دکمه‌ای باشد متفاوت است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت هر نوع پنل پنکه در وب سایت قائم یدک به محصولات ما مراجعه نمایید و از قیمت تمامی آن‌ها آگاهی پیدا کنید.

قیمت پنل پنکه ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی متغیر است. برخی از عواملی که در قیمت پنل پنکه تاثیر گذارند، شامل نوع پانل پنکه، برند پانل، مدل پانل، ابعاد پنل پنکه و … می‌باشند. هرچه پانل کیفیت بالاتری داشته باشد، ابعاد آن بزرگ‌تر باشد و برند شناخته شده‌تری آن را تولید کرده باشد، مطمئنا قیمت آن نیز گران‌تر می‌باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول به صفحه خرید آن در همین سایت مراجعه نمایید. فراموش نکنید که فروشگاه قائم یدک تمامی لوازم و قطعات یدکی پنکه را با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان و باورنکردنی ارائه می‌دهد.

خرید پانل پنکه

پانل پنکه با توجه به اینکه در معرض استفاده کاربر قرار دارد ممکن است به سرعت دچار خرابی شود و نیاز به تعویض داشته باشد. این پانل‌ها ممکن است قیمت گزافی را در دیگر فروشگاه‌ها شامل شوند اما با خرید پانل پنکه از فروشگاه قائم یدک می‌توانید خرید با کیفیت و به صرفه‌ای را داشته باشید.

فروشگاه قائم یدک با استفاده از نیروی کار جوان و متخصص و کمک گرفتن از تجربیات افراد مجرب با کیفیت‌ترین قطعات یدکی پنکه را آماده ارائه به مشتریان عزیز کرده است. این فروشگاه در زمینه تهیه و توزیع انواع قطعات یدکی لوازم الکترونیکی خانگی فعالیت دارد و تا به حال مشتریان عزیز از عملکرد آن رضایت کافی را داشته‌اند. در وب سایت ما آدرس فروشگاه قرار گرفته است تا افرادی که می‌خواهند به طور حضوری بتوانند خرید خود را انجام دهند. همچنین افرادی که قادر به خرید حضوری نیستند می‌توانند از امکان خرید آنلاین استفاده نمایند.

پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *