کوبل جاروبرقی + خرید

کوبل جاروبرقی + خرید

کوبل جاروبرقی یکی از قطعات جاروبرقی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. کوپل جارو قطعه‌ای است که شیلنگ جارو یا همان خرطومی را به بدنه جاروبرقی وصل می‌کند. کوبل جاروبرقی برای هردو نمونه خرطومی جاروبرقی، یعنی استیل و پلاستیکی کاربرد دارد. برای انتخاب کوبل جاروبرقی باید توجه شود که قطر خرطومی  اندازه قطر کوبل باشد. همانطور که می‌دانید، لوله جارورقی دائما در حال کشیده شدن است؛ بنابراین اگر دستگاه فاقد کوبل باکیفیت و مقاوم باشد، خرطومی از دستگاه جدا خواهد شد. اگر قصد تعویض کوبل جاروبرقی منزل خود را دارید؛ قائم یدک مطالعه این مطلب که درمورد ویژگی‌های این قطعه است را پیشنهاد می‌دهد.


قیمت قطعات جاروبرقی


کوبل جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟

کوبل جاروبرقی مانند خرطومی جاروبرقی، لوله جاروبرقی، دسته و برس از اجزای مکش به شمار می‌رود. کوبل انواع جارو برقی صنعتی و خانگی بخشی است که متصل کننده بدنه جاروبرقی به لوله خرطومی می‌باشد.با چرخیدن کوبل از ناحیه اتصال به بدنهمی‌توان دسته جاروبرقی را به راحتی در جهت‌های مختلف حرکت داد.

کوپل جاروبرقی برای انواع جاروبرقی خانگی و صنعتی  تنوع بسیاری زیادی دارد. این قطعه تقریبا به شکل استوانه‌ زاویه دار می‌باشد و از یک سوم طول خود در اندازه بزرگتر تغییر دهانه می‌دهد که علت آن نیز تفاوت قطر دهانه ورودی جاروبرقی و لوله خرطومی است. زاویه دار بودن این قطعه مزیت آن است. اما مزیت شاخص‌تر، متحرک بودن آن است.

همان‌طور که می‌دانید شیلنگ جاروبرقی در سرپیچ داخل کوبل پیچ می‌شود. چرخش سرپیچ کوپل جارو برقی باعث می‌شود لوله خرطومی با یک اتصال جداگانه چرخیده شود. این اتصال متحرک علاوه بر اینکه باعث می‌شود کارایی عمل جاروکشی بالا برود آسیب پذیری خرطومی نیز کاهش پیدا کند، زیرا به هنگام حرکت زانویی، خرطومی تا نمی‌خورد.

مزایا و ویژگی‌های کوبل جاروبرقی

این قطعه در برابر تحرک و کشیدن خرطومی دستگاه کاملا مقاوم و محکم می‌باشد. در قسمت اتصال به بدنه، دو خار یا زبانه روی کوبل وجود دارد. این زبانه‌ها باعث می‌شوند دید کافی نسبت به اتصال درست کوبل جاروبرقی به بدنه ‌وجود داشته باشد. با کمک این زبانه‌ها، کوبل به‌طور کامل در بدنه قفل شده و از جداشدن لوله خرطومی از بدنه هنگام کشیدن لوله جاربرقی جلوگیری می‌کند.


کوبل و شیلنگ خرطومی جاروبرقی


 

 

کوبل جاروبرقی صنعتی و خانگی را از کجا بخرم؟

فروشگاه قائم یدک، چندین سال است که عرضه کننده قطعات باکیفیت و اصلی لوازم الکتریکی مانند جاروبرقی، سشوار و… می‌باشد. کوبل جارو برقی صنعتی و خانگی نیز یکی از قطعاتی است که امکان خرید آنلاین و حضوری آن برای رفاه و راحتی شما مشتریان گرامی در این  فروشگاه امکان‌ پذیر می‌باشد.

مشخصات کوبل جارو برقی

  • ساخته شده از جنس پلاستیک مرغوب و فشرده
  • محکم و مقاوم
  • قابل استفاده برای جاروبرقی
  • دارای زبانه برای اتصال به بدنه جاروبرقی

بهترین انتخاب برای خرید آنلاین کوبل جاروبرقی کدام فروشگاه است؟

اگر می‌خواهید لوازم جانبی جاروبرقی از جمله کوبل جاروبرقی , به‌صورت آنلاین یا حضوری خریداری نمایید، فروشگاه  قائم یدک را به شما معرفی می‌کنیم. قائم یدک این امکان را برای شما فراهم کرده است که قادر باشید قطعات و بخش‌های مختلف جاروبرقی را با یکدیگر مقایسه کنید و با مناسب‌ترین قیمت باکیفیت‌ترین جنس را خریداری نمایید. توجه کنید که اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین برای خرید قطعات جاروبرقی و دیگر لوازم برقی خانه هستید و می‌خواهید رضایت کاملی  از خرید خود داشته باشید، قائم یدک گزینه مناسبی برای شما می‌باشد زیرا این فروشگاه قطعات اورجینال را برای مشتریان فراهم می‌کند.


 

برای خرید حضوری کوبل جاروبرقی به کجا باید مراجعه کرد؟

خیلی از افراد به دلیل عدم شناخت کافی لوازم جانبی و لوازم یدکی جاروبرقی ترجیح می‌دهند خرید خود را به‌صورت حضوری انجام دهند. به همین دلیل است که قائم یدک شرایطی را فراهم کرده است تا افرادی که قصد خرید حضوری را دارند، بتوانند قطعات و لوازم جانبی جاروبرقی مانند کوبل جارو‌‌‌‌های مشترک , تهیه کنند.

آدرس واقع شده در تهران – تهران، بازار عبدل آباد، خیابان احد، انتهای کوچه 26 فروشگاه قائم یدک می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه حضوری به این فروشگاه از کمک‌های فروشندگان و تجربه‌های آن‌ها نیز استفاده نمایید.

 

نتیجه گیری از خرید آنلاین و اینترنتی کوبل جارو برقی

خرید آنلاین و اینترنتی قطعات جاروبرقی مانند کوبل جاروبرقی صنعتی , خیلی به‌صرفه‌تر  است. زیرا برای خرید در وقت و هزینه‌تان صرفه‌جویی خواهد شد، بنابراین با کمترین قیمت می‌توانید قطعات و لوازم جانبی جاروبرقی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

دقت کنید که قبل ازخرید‌ قطعات جاروبرقی، لازم است که عیب یابی آن به‌صورت تخصصی و کاملا حرفه‌ای انجام شده باشد. اگر بخواهید خرید حضوری انجام دهید باید هزینه اضافی را برای خرید لوازم جانبی و لوازم یدکی جاروبرقی بپردازید.

نحوه خرید لوازم جانبی و قطعات یدکی جاروبرقی از قائم یدک

چگونگی خرید لوازم جانبی و قطعات یدکی جاروبرقی از قائم یدک به شکل زیر است:

  • برای خرید حضوری قطعات جاروبرقی می‌توانید به آدرس فروشگاه قائم یدک مراجعه کنید.
  • برای خرید آنلاین و غیرحضوری می‌توانید عکس قطعه مورد نظر خود را در صفحه محصولات سایت قائم یدک مشاهده نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.
  • بعد از ثبت سفارش، ارسال محصول درخواستی شما در کمترین زمان از طریق پست انجام می‌گیرد.
پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *