کیسه جاروبرقی فیلیپس و کاربرد آن

کیسه جاروبرقی فیلیپس و کاربرد آن

یکی از شرکت‌های پیشرو در طراحی و تولید انواع جاروبرقی با قابلیت‌های به روز ، برند فیلیپس است. این برند با توسعه واحد تحقیق و دستیابی به تکنولوژی‌های نوین توانسته است محصولاتی با کارایی بالا تولید و به بازار عرضه کند. یکی از این محصولات پاکت جاروبرقی می‌باشد. پاکت جاروبرقی فیلیپس در دسته مرغوب ترین کیسه های جاروبرقی قرار می گیرد. این کیسه از الیاف عالی تولید شده که بر نحوه عملکرد دستگاه جاروبرقی و همچنین افزایش عمر مفید این دستگا تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
به خصوص اگر در زمره افرادی قرار می گیرید که در منزل خود حیوان خانگی نگهداری می کنید و هر روز ملزم به جارو کشیدن هستید، پاکت جاروبرقی فیلیپس بهترین کیسه و مناسب ترین وسیله جانبی برای دستگاه شما است.
این نوع از پاکت جاروبرقی به گونه ای تولید شده که توانایی نگهداری موهای ریزی که مربوط به حیوانات خانگی است را دارد و از این بابت در مقایسه با سایر رقبا در جایگاه قابل قبول تری قرار می گیرد.
همانطور که می دانید یکی از خطرات نگهداشتن گربه در خانه، ورود موی گربه از طریق غذا به داخل بدن انسان است، این مشکل علاوه بر اینکه ایجاد مسمومیت های مکرر می کند به سختی نیز قابل درمان است! در نتیجه اگر در منزل خود گربه نگهداری می کنید برای شما ضرورت دارد که یکی از مدل های کیسه های جاروبرقی فیلیپس را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.
به این ترتیب با جارو کشیدن روزانه و حفظ شدن موها در کیسه های مرغوب فیلیپس، برای همیشه با نگرانی ناشی از مسمومیت بابت موی حیوانات خداحافظی کنید.

قیمت کیسه و پاکت جاروبرقی

 

 

معرفی کیسه جاروبرقی فیلیپس

کیسه جاروبرقی بعد از موتور، مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش در جاروبرقی می‌باشد، به همین دلیل است که شناخت این قطعه در جاروبرقی مهم است.

کیسه جاروبرقی فیلیپس محل جمع آوری زباله است. این کیسه‌‎ها با توجه به مدل‌های مختلف جاروبرقی فیلیپس، متفاوت می‌باشند و به هنگام خرید لازم است به مدل و سایز آن‌ها توجه کرد.کیسه‌های این محصول دارای دو نوع دائمی و یکبار مصرف هستند که هر یک از آن‌ها را می‌توان تهیه و مورد استفاده قرار داد.

کاربرد کیسه جاروبرقی فیلیپس

از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای جاروبرقی، کیسه جاروبرقی است و در این میان کیسه جاروبرقی فیلیپس یکی از انواع مرغوب و درجه یک می‌باشد.
کاربرد کیسه جاروبرقی فیلیپس این است که هر چیزی که توسط قدرت مکش جاروبرقی جذب می‌شود را محفظه کیسه‌ای خود جمع می‌کند و از همه مهم‌تر این است که از رسوب ذرات ریز گرد و غبار به داخل بدنه دستگاه جلوگیری می‌کند.

قیمت قطعات جاروبرقی

كيسه جاروبرقي فيليپس، تقویت کننده مکش جاروبرقی

پاکت جاروبرقی فیلیپس جز باکیفیت‌ترین کیسه‌های جاروبرقی می‌باشد. این کیسه تولید شده از الیاف عالی است که بر نحوه عملکرد دستگاه جاروبرقی و همچنین افزایش عمر مفید این دستگاه موثر است.
این نوع پاکت جاروبرقی به شکلی تولید شده است که قابلیت نگهداری موهای ریز مربوط به حیوانات خانگی را دارد و از این نظر در جایگاه قابل قبول‌تری نسبت به سایر رقبا قرار می‌گیرد. این یک انتخاب مناسب برای افرادی است که حیوان خانگی دارند تا از ورود مو به غذای خود جلوگیری کنند. به این ترتیب با جارو کشیدن روزانه و حفظ موها در کیسه‌های مرغوب فیلیپس، برای همیشه با نگرانی ناشی از مسمومیت موی حیوانات خداحافظی کنید.

نحوه تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس

وقتی مکش جاروبرقی کمتر از حالت عادی آن ‌شود؛ زمان تعویض کیسه جاروبرقی می‌باشد. بهترین زمان برای تعویض کیسه جاروبرقی یکبار مصرف فیلیپس در انواع کاغذی، بعد از سه تا چهار هفته استفاده مداوم از دستگاه است. تعویض کیسه جاروبرقی یکبار مصرف فیلیپس کار چندان دشواری نیست.

در مرحله اول لازم است دستکش و ماسک بپوشید تا از نفوذ ذرات و گردخاک به داخل مجرای تنفسی خود جلوگیری کنید. سپس یک پارچه پهن کنید تا زباله‌ها و گرد و خاک از داخل جارو به زمین ریخته نشوند.

در مرحله بعد ابتدا خرطومی جارو را جدا کنید تا بتوانید درب آن را باز کنید و به آرامی بدون اینکه فشاری وارد کنید، کیسه جاروبرقی را از جای خود خارج کنید. سپس محفظه را با یک دستمال نمدار تمیز و سپس خشک کنید. در نهایت می‌توانید کیسه جدید را در داخل جارو بگذارید.

مزیت استفاده از کیسه جاروبرقی یکبار مصرف فیلیپس این است که بعد از تعویض نیازی به تخلیه کردن کیسه  و دردسرهای آن نیست، بلکه می‌توان کیسه را به همراه محتویات آن دور انداخت.

نحوه خرید کیسه جاروبرقی فیلیپس

برای تهیه کیسه جاروبرقی فیلیپس می توانید از چند طریق اقدام به تهیه این محصول کنید. اما آنچه پیش از تهیه محصول لازم است به آن توجه داشته باشید اینکه حتما مدل جاروبرقی خود را به خاطر بسپارید و یا نام آن را یادداشت کرده و به همراه داشته باشید.
نکته ای که در هنگام خرید حضوری کیسه جاروبرقی فیلیپس لازم است به آن توجه داشته باشید اینکه حتما کیسه را بررسی کنید تا تمام قسمت های آن سالم باشد و در صورت یافتن کوچک ترین حفره یا خراش روی کیسه بی درنگ آن را تعویض کنید تا باعث آسیب زدن به جاروبرقی شما نشود. یکی از راه‌های آسان برای خرید کیسه جاروبرقی فیلیپس تهیه آن به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر در سطح کشور می‌باشد. قائم یدک بهترین منبع برای تهیه و خرید انواع کیسه جاروبرقی یکبار مصرف فیلیپس است.

قیمت کیسه جاروبرقی فیلیپس

نکته مهمی که برای خرید کیسه جاروبرقی فیلیپس باید آن را در نظر گرفت، توجه به مدل جاروبرقی و هماهنگی کیسه با دستگاه می‌باشد. هر نوع کیسه جاروبرقی یکبار مصرف الزاما با دستگاه جاروبرقی تطابق ندارد و نمی‌تواند به درستی در محفظه داخلی جارو قرار گیرد. بنابراین باید نوع جاروبرقی خود را در نظر بگیرید. برای اطلاع از قیمت کیسه جاروبرقی فیلیپس می‌توانید به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *