انواع کیسه جارو برقی سطلی

انواع کیسه جارو برقی سطلی

جاروبرقی‌های سطلی که بیشتر برای مکان‌های بزرگ و صنعتی مانند کارخانه‌ها و تالارهای پذیرایی کاربرد دارد، به دلیل حجم و ظرفیت بالای خود بسیار مناسب مکان‌های عمومی هستند. این نوع جاروبرقی‌ها انواع پاکت جاروبرقی را دارند که افراد مصرف‌کننده می‌توانند هم از کیسه‌های دائم جاروبرقی سطلی و هم از پاکت جاروبرقی سطلی یکبار مصرف استفاده کنند. کیسه جارو برقی سطلی یکبار مصرف دارای چند نوع می‌باشد که در این مقاله تصمیم داریم انواع پاکت جاروبرقی سطلی را بیان کنیم.

قیمت انواع پاکت جارو برقی

انواع کیسه جارو برقی سطلی

برای اینکه از ورود گرد و غبار و آشغال‌های جمع آوری شده به محوطه دستگاه جاروبرقی سطلی و موتور آن جلوگیری کرد، باید از کیسه‌هایی استفاده کرد که مخصوص جمع آوری زباله‌های کشیده شده با جاروبرقی هستند. این نوع از پاکت‌ها تنوع و انواع مختلفی دارند که به راحتی در دسترس همه هستند.  در این قسمت از مقاله انواع پاکت جاروبرقی سطلی را بیان می‌کنیم:

پاکت جاروبرقی سطلی دائمی

این نوع پاکت جاروبرقی سطلی دارای جنس پارچه‌ای است و با توجه به انواع دستگاه جاروبرقی، برندهای مختلفی برای تطبیق بهتر با دستگاه‌ها وجود دارد. برخی از این نوع پارچه‌ها که برای تولید پاکت جاروبرقی سطلی استفاده شده است، فیلتراسیون بالایی دارند که بسیار بهداشتی و مناسب استفاده هستند و اگر به پاکت دائمی برای جارو برقی سطلی خود نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما این نوع از پاکت‌ها هستند. با کمک این پاکت‌ها می‌توانید مانع از ورود 99 درصد ذرات گرد و غبار به داخل محوطه و موتور جاروبرقی شوید و این ویژگی باعث عملکرد بهتر جاروبرقی و طول عمر موتور دستگاه می‌شود، همچنین برای افرادی که آلرژی و حساسیت دارند بسیار مناسب است. اما یکی از نکات منفی که این نوع پاکت‌ها دارند، به هنگام پر شدن ظرفیت آن‌ها بروز می‌کند که کار دشواری است و لازم است که حواستان به پر شدن و تخلیه به هنگام آن باشد.

کیسه یکبار مصرف جاروبرقی سطلی

یکی دیگر از انواع پاکت‌های جاروبرقی قابل استفاده در جاروبرقی‌های سطلی، پاکت جاروبرقی سطلی یکبار مصرف است. استفاده از پاکت جاروبرقی سطلی یکبار مصرف بسیار مناسب می‌باشد زیرا کاغذی که برای تولید این نوع پاکت‌ها استفاده می‌شود بسیار با کیفیت است و از ورود ذرات گردوغبار به داخل موتور و محوطه دستگاه جلوگیری می‌کند و همین ویژگی در بالا بردن طول عمر بالای دستگاه و موتور موثر است. همچنین این نوع جاروبرقی‌ها دارای تخلیه بسیار راحتی است بنابراین به هنگام پر شدن پاکت جاروبرقی سطلی یکبار مصرف به آسانی می‌تون آن را از دستگاه خارج نمود و با یک پاکت جاروبرقی نو جایگزین کرد و دیگر نیاز به تخلیه پاکت ندارید و باعث سرعت بخشدن در روند کار می باشد.

اما باید مواظب باشید که اشیا تیز وارد کیسه نشوند زیرا باعث پارگی آن می‌شود که اگر به آن توجه نشود، گرد و غبار و آشغال‌های جمع آوری شده به موتور دستگاه نفوذ پیدا کرده و باعث خرابی دستگاه جاروبرقی خواهد شد. علاوه بر این باید توجه کنید که حشرات موذی مانند سوسک و مورچه و حشراتی که قابلیت جوندگی دارند را با دستگاه خود جمع نکنید زیرا این حشرات پاکت جاروبرقی را جویده و پاره می‌کنند.

پاکت جاروبرقی سطلی هپا

پاکت هپا را می‌توان بهترین پاکت جاروبرقی نامید. جنس این نوع پاکت‌ها الیاف ضد حساسیت است و برای افرادی که دارای حساسیت و آلرژی هستند گزینه بسیار مناسبی است.

کیسه جارو برقی سطلی آنتی باکتریال

پاکت جاروبرقی سطلی در دو نوع دائم و یکبار مصرف در بازار با نام پاکت‌های آنتی باکتریال وجود دارند. این نوع پاکت‌ها باعث عدم انتشار آلودگی‌های ذرات گرد و غبار و عدم حساسیت می‌شود و بسیار بهداشتی و محافظ محیط زیست هستند.

خرید انواع پاکت جارو برقی

مزیت استفاده از پاکت جاروبرقی

  • پاکت جاروبرقی سطلی ۵ لایه  دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد، ضخیم هستند و نسبت به  نوع دائمی مناسب‌تر و مطلوب‌تر می‌باشند .
  • پاکت جاروبرقی دائمی در طی زمان باعث می‌شود خاک به سمت موتور کشیده شود و باعث از بین رفتن موتور خواهد شد .
  • کیسه جاروبرقی آنتی باکتریال نیز در بازار وجود دارد که ویژگی آن عدم حساسیت افراد به آن می‌باشد .

ویژگی‌های یک پاکت جاروبرقی سطلی خوب

ویژگی یک پاکت جاروبرقی سطلی خوب، سازگار بودن با جاروبرقی موردنظر و دارا بودن قابلیت جلوگیری از خروج گرد و غبار می‌باشد.

مهم‌ترین ویژگی که یک پاکت جاروبرقی سطلی باید داشته باشد این است که پاکت باید متناسب با مدل جاروبرقی باشد. با توجه به اینکه بانوان از دستگاه جاروبرقی بسیار زیاد استفاده می‌کنند، بنابراین پاکت یا کیسه انتخابی باید ظرفیت کافی را داشته باشد تا نیاز به تعویض هر روزه آن نباشد. در بازار پاکت‌های جاروبرقی وجود دارد که با توجه به ظرفیت بالای خود هر سه ماه به تعویض نیاز دارند.

یک پاکت جاروبرقی سطلی خوب نباید جنس خیلی نازکی داشته باشد زیرا استفاده از این نوع پاکت باعث نگرانی برای ایجاد پارگی و یا خرابی  خواهد شد. در بازار پاکت‌هایی وجود دارد که به دلیل اینکه در تولید آن‌ها از الیاف میکروفایبر استفاده شده است نباید نگران پارگی و یا خرابی آن باشید، بنابراین بهتر است از این نوع پاکت‌ها تهیه نمایید.

خرید کیسه جاروبرقی سطلی

بیشتر خانم‌هایی که تمیز بودن کیسه جارو برقی را بررسی می‌کنند، ترجیحشان این است که به جای نگرانی برای دشواری تمیز کردن کیسه جارو برقی، پاکت های جدید برای جارو برقی خود خریداری نمایند. اما اینکه کیسه جارو برقی متناسب با مدل دستگاه خود را از کجا خریداری نمایید نیز مهم است. برای اینکه بتوانید یک کیسه جارو برقی سطلی خوب را خریداری نمایید و همچنین از قیمت کیسه جاروبرقی سطلی نیز آگاهی یابید، کافی است با ارتباط با ما، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

پشتیبان قائم یدک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *